U no good .. =D

Orang yang belum kawin, memang akan borak benda-benda yang memboringkan. Aku pun tak tau la selama ni aku borak apa dengan Qery. Ada je benda nak pok pek pok pek. Aku je la selalu cite pok pek. Qery selalu dengar je. Kalau dia rasa benda yang aku cite tu boring, dia akan pasang radio. Jadi aku tau la dia tak berminat nak dengar. Kong ajo dia tu.

Tapi bila dia start nyanyi sorang-sorang *bajet anuar zain* aku terus bukak radio. Suara bukan sedap sangat kan. Terseksa aku nak dengar. Aku tak kong ajo sangat. Aku cuma comel je *time aku comel sahaja, haha*


Snap gambar macam ni bajet cool sangat. Huhu! Rasa nak lempang diri sendiri

Semalam Qery tanya aku. Ini tanya je tau bukan betul-betul tau. Yang geli-geli punya. 

Q : Tak percaya je kamu suka kita
S : kamu yang suka kita lah
Q : Eii. Dah la nak kawin dengan kita
S : Oiii *malas nak layan*
Q : Dah la malam-malam mesej kita cakap windu-windu
S : *baiklah, tapi takyah la cite depan-depan ken* Diam ah...
Q : Malu ke??
S : Nak kawin ke?
Q : Kenapa?
S : Pandai masak tak??? Kalau tak tau masak tak boleh kawin tau..

*suasana diam dalam masa 2 minit*

Korang fikir la sendiri apa dalam hati Qery, haha! Sebab aku malas nak layan dia.

Comments

Amalina Ali said…
HAHA. siapa yang patut tanya siapa kan?? comel je.
Shahada Fauzi said…
hahaha..korang berdua ni memang comel..
oit u yg patut kena tanya macam tu tau haha
Riena Haiqal said…
hahhah terpelik sekejap... mesti qery pun sama juga.. terpelik sekejap.. sama yang perempuan dan sapa yang lelaki ni.. hahahahah
Senang cerita dua dua tertarik antara satu sama lain dah jangan gaduh2 hilang kecomelan tu nanti.
Unknown said…
sepet, kmu org mn?
ADLIL RAJIAH said…
ketahuilah yang memasak tu tanggungjawab suami. ikut resmi aku, suami tak tau masak, kita makan luar saje. Wahahahah!! Banyak la aku punya RESMI! ;D (btw, tadi aku terperasan sepet folo belog aku. Rasa macam omagad! artis folo belog aku! omakgad! omakgad! Haha thanks sepet..)
Khalilah said…
Sure qery pening... sape yg masuk meminang sape nanti nih? oo sepet... ;)