Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Oct 29, 2012

Best pulak mask ni =)

Harini jalan-jalan kat Mid, bertabah gila jalan-jalan kat Mid tanpa mekap di dalam handbag. Apa kau ingat kau cantik? Takpe. Selagi aku tak payah pandang diri sendiri. kihkihkih!

Kejadian ini bukan disengajakan. Kerana aku begitu lalai. Suka sangat tertinggal beg mekap di atas katil. Jadi, hadapkan saja muka kusam tak bermaya. Muka aku ni sebenarnya senang je. Kalau ko jarang pakai mekap. Dia akan okey. Kalau ko start pakai mekap itu ini. Start la kulit muka tak sekata. Ewah pandai dah nak komplen warna kulit. Macam selama ni ko kesah sangat. 

Dah alang-alang jalan kat The Mines tu, kite singgah la guardian kejap. Mulanya saja jalan nak beli plaster. Lepas tu terpandang pulak mask ni. Macam menarik. Jangan fikir banyak. Beli je. Aku ni kang fikir banyak terus tak beli. lepas tu balik terpikir-pikir.


Nampak korea, nampak japan. terus beli. iolls nak kulit macam artis korea laaa youuuu...hihi!
 

Mask ni 2 in 1.

Yang boleh koyak tu, dalam dia ada serum. Ko pakai rata kat muka. Lepas tu baru tampal mask. Dan baring lebih kurang 20 minit gittew


Mask ni sedikit besar la. Dia buat untuk muka orang lonjong kot. Muka aku ni bulat. Tapi takpe, tampal je la kat muka, walaupun lebih kat dagu. Tak dosa pun. *mata ke atas*

Lepas bukak mask tu, takyah basuh muka. Biarkan je. Okeyh..

Sapa nak gi beli sekaraang. 1 rm6 sahaja. Kbye


4 comments:

garlic & butter said...

bahan dia halal ke?

sepet a.k.a zack_u said...

garlic & butter : Bahan dia herba-herba daun-daun dari pokok2..

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

alamak...kite tak suka pakai mask.hu3.

syamimihaziqah said...

Saya pakai mask, muka terlalu kecil.
Menggelebeh je pakai. Nasib baik tak berdosa. Hahaks