Asik tukar je facebook ni, lempang kang

Aku tak sure la kalau korang punya facebook dah tukar rupa ke belum. Sebab aku bukak Qery puya facebook still old version. *sukati aku je bukak facebook Qery, biarlah iolls kan power, lalala*


Ini lama punya version.. Home belah kanan. yanng notification mesej fren semua belah kiri kan.

Tetiba aku bukak aku punya (dah seminggu lebih kot, ke dua minggu), dia bertukar rupa pulek. Aduii


Dah takde icon home lagi. maybe sebab tak biasa lagi kot. Tapi ko ni asik la tertukar sana sini. Fening kepala aku lah. Tak ada pun orang komplain kan kalau home letak belah kanan pun. Tak yah la tukar banyak kali. Lepas ni aku tak tau la kot kalau dia nak tukar lagi.

Walaupun ko tukar kemana-mana, iolls tetap bukak jugak facebook. Kekeke!

Tapi dengan perasaan yang geram la.

Korang punya pun dah baru ke?? Kenapa la aku punya facebook ni selalu cepat sangat tukar, tukar la lambat2 sikit. Pilih la orang lain punya facebook dulu, i last pun takpe. Dulu masa timeline pun sama. Mesti dia nak tukar aku punya dulu. Gewaaamm hangat!

Aku rasa mark zuckerberg memang ada menaruh hati dengan aku la. Asik perasan facebook aku je. Kalau suka PM je la kat mesej kan. Malu lettew.

Okbye

Comments

terus check facebook sendiri. masih dalam keadaan lama ;)
Cik Zu bila baca ni terus bukak fb aunty, ok je masih sama macam yang dulu.

Betul lah kata awak mungkin pengasas nya tu syok kat awak kan ate kata nya awak tu lawo sangat macam korea sebab tu lah dia kacau awak guna fb, ahahahaha jangan marah ya.
AkUFiZA™ said…
Selalu online gune hp je. Jdnye perubahan tu x perasan sgt. Hiks~
NAIM said…
lar dah baru lagi ke? menyampahnya
cydayf said…
entah, nyampah asyik tukar2 jek..hehhehe
Sepet said…
my name is ivana : Still lama eh? best laaaa...huhu!

sharifah rosidah : Tu la, saya pun rasa macam tu, dia takut saya reject dia la tu, jadi kacau saya tukar2 home la. geramm je. huhu!

AkUfiZA™ : Yela, kat fon dia pernah tukar, sekali je. Itu pun dah lama..

NUR AIN ILYANI MOHD ZIN : Haah, ada baru lagi. tunggu turn ye.hehe!

Cik Cyida : Dah kena tukar jugak ke?? Sama la kite..hehe!