Nafsu nak coklat

Update : Korang masuk facebook dia, aku tak sure kalau dia ada blog. KLIK SINI

Aku ni sebenarnya bukan penggemar coklat. Ada masa-masa je aku nak makan coklat. Tengok la setahun sekali nak makan coklat. Ikut keadaan la. Semalam tengah syok-syok online kat facebook, ternampak la sorang gadis ni punya facebook, dia upload gambar coklat.


Tak silap aku la, satu cup 100gram ni RM3 kot. Kan ke murah... Hadui la, tapi aku takut jugak aku dah terliur ni tetiba dia tak boleh pos kan, sebab aku tengok dia duk bangi. Cam jauh je kalau nak delivery. Tapi aku tanya2 la kot-kot dia ada buat pos kan..


See? Yang paling besar dia jual rm10 je. ko boleh makan dengan roti pagi-pagi. Terus aku nak bagi kat Qery satu sebab dia memang suka makan coklat.


Tanya punya tanya, rupanya adik ni dia jual kat UKM je, budak2 UKM order, dia datang hantar. Agaknya la aku pun main teka2 je. Akan tetapi, kerana rumah kakak dia dekat ceras, dekat je dengan rumah aku. Dia kata dia boleh hantar. Yeayyyyy!! Dapatla aku makan coklat ni..


Ada dua jenis, satu macam cadbury dia keras macam kat atas ni, 600gram. Kalau yang nutella tu dia cair macam gambar kat atas sekali tu. Aku amik 4 nutella 1 cadbury total RM38 je. Gila kentang. haha! Murah okey.

Tapi sorry eh adik ni tak pos. kakakaka~~

Sapa budak UKM je la yang bertuah. Sapa tak bertuah sila terliur je. =) Tak sabar nak tunggu nak dapat coklat ni..

Comments

Jasfyra said…
boleh bg link x?saya nk beli gak :)
yana2605 said…
nak gk..sy duk kajang dekat jer nak gie UKM tue..pejam mata dh sampai...hahahahahaha..
cik helena said…
sepet nak link dye.kte keje ukm neih!haahaha (hasben teringin sangat nak makan mashmello celup coklat..malas nak nak beli cairkan boleh?hahaaha lagipun bukan makan banyak pun..hehe
NorrShakor said…
nak blog dia atau no phone dia..akak dok bangi jer ni..tetiba dia jadi glamer..huhuhu
eYaNacOMeY said…
sy duduk depan UKM jee..mcm ne kalo sy nk bli??hehe
NJihe.am said…
sedapnya..orderkan satu hikhik...
Unknown said…
Aduyai....cokelattttt....slurrrpprpp!!!
Anonymous said…
nak link! nak link! :)
Sepet said…
Jasfyra : Link ada kat dalam entry =)

yana2605 : Amboi pejam mata..haha!

cik helena : ada bagi kat entry, nanti tanya dia k =P

mamafarah4 : Ada bagi kat entry ni.

eYaNacOMeY : Boleh sangat la kot. huhu!

Rara Nasiha : ok dah bagiii =)
Anne mahli said…
dapdapdapnyaaaaaa!!!
teringin la mak buyong tengok gambar coklat ni,sobs..syg plak tak da service pos..huhuhu~
Aainaa Najihah said…
Yg duduk Putrajaya pun boleh kan? kekeke :P
syamimihaziqah said…
Serius la yg cair tu Nutella?
Ohmaiii TERLIURRRRRR *tadah guna baldi*
::cik asha:: said…
sedapnya yg mcm nutella tu..makan ngan roti pagi2 sedap ni..aihhh sepet saje buat terliur..huhu
Anonymous said…
Kalo adek tu xbole pos ape kata sepet aje borong kat adek tu pastu sepet bukak order kat ktowg....boleeeeeee la...
Hrmmmm sedap nya, adik ipar aunty pensyarah di UKM...nanti nak tanya dengan dia lah...harap2 dia boleh tolong cari budak tu dan order.