Me in Red =P

but i'm not Diva by the way, lalalalala~~

Perempuan, dan jamban, memang sukar untuk dipisahkan.

Semalam aku gi Leisure Mall, kejap je semata-mata nak snap gambar seluar ni. =P

 Aku memang tak gosok pun palazzo tu, kekeke...

 Pinggang is 25. 
cc : Ceera Noh

Haritu saja bangga dalam facebook sendiri. Up status macam good good sikit.


Ko tengok Ceera tu, tetiba nak bako dia. hahaha! Mak hincik sungguh perangai. Lepas tu kawan aku si Izni pulak bako bako..



Semua tak nak kalah nak pinggang ramping. Motif pinggang ramping?? Bukan dapat apa pun kan. Boleh la feeling kerengga je pun. 


 Gambar Qery takde, sebab dia tak ada baju baru.

Oh pencarian model tu korang bersungguh suruh aku hantar gambar kan. Nak pitam aku. Aku tau Kak Di dengan Kak Filla mesti lepas solat dorang berdoa supaya aku tak hantar gambar, kakaka! Aku adalah memang tak layak langsung tau..gambar aku semua edit punye, tak laku shawl dorang kalau aku yang jadi modelnya. Takpe, aku sedar diri, rumah aku masih ada cermin. haha!

Sapa-sapa yang belum hantar gambar, cepat hantar tau.

Okbye =)

Comments

Mas said…
slimnye..jeles..!!
Shahada Fauzi said…
rampingnye..*i is jeles* hahaha..

cantik la dress up kamu..suke tengok..tak kesah la gosok ke tidak..janji mmg cantik..kui3..
Muja.. said…
Slim nyer dia.. jeles saye :)
Tak payah susah2 cari model lah Cik Zu, aunty rasa awak je jadi model sendiri lagi senang lagi pun badan tu dah macam kerengga dah.
liyana said…
giler kurus..hhuuhu,jeles betol ;p
Unknown said…
tgk org pki palazzo cntik je..klu sndri pki rse nk pitam..haha....kamu mmg krs..ley jd model slim world :)
::cik asha:: said…
comelnya pakai kaler merah..pinggang ramping u..
Irfa said…
alahai..keciknya pinggang kamu dik oi
#iwrite said…
sama lah kita....hehehehe...
Cik Kari Ketam said…
sepet very the cantek in red!!like3!! <3