Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Oct 12, 2012

Jakun

Haritu teman Qery beli barang-barang untuk hamper sekolah dia. Punyalah dia amik itu ini banyak ok. Bayar semua total Rm60 gitu la. Ekceli RM80, tapi aku selitkan barang aku sekali.Lepas tu dia baca mesej agaknya cikgu mana entah mesej dia kan. Rupanya satu hamper RM15 je. Ada dua hamper je pun. Total Rm30 la kan. Habis dah beli banyak-banyak ni acane??

Qery dah pening sebab dia bukan suka makan jelly jelly gula2 ni. Eksekiusme! Aku suka la. Bagi aku. Takpa aku bayar kat engko kan. Aku memang suka benda2 ni semua. Balik tu terus bukak jelly. Aku kalau dapat jelly, memang bahagia la hidup.

 Akan tetapi first time dapat jelly yang pakai straw. Selalukan sudu. Aku pun dalam hati. Eh boleh ke ni????

 
Takpe, kite cuba duu la. Tak cuba tak tau kan...


Sekali sedut. Perghhhhhhhh!! Masuk ke dalam okey, tertelan terus tak sempat i nak gigit-gigit manja. hahaha!
 

Habis 3 kotak terus, eh kotak pulak. Entah la apa nak panggil. Tapi komen aku *poyo sangat nak komen* kalau budak dah pandai hisap boleh la makan jelly ni. Kalau budak yang baru nak belajar hisap air kat kotak minuman pun tak lepas. Alamatnya ko beli la yang ada sudu punye k. 

Agaknya aku je yang tak tau boleh makan jelly pakai straw. Huhu!

5 comments:

Rin Saharina said...

jely brand cocon tersangattt sedapppp :))

ibh_sue said...

First time juga nih akak tengok..Biasa yg pakai sudu tu ja..

pinky_liscious said...

eh ada gak eh jelly pakai straw.. pestime tau...

sharifah rosidah said...

Tak pernah pulak beli jelly yang ada straw, selalunya ada sudu je. Anak2 aunty pun suka makan jelly.

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

:)