Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Oct 13, 2012

Baju petak sama. Ololololo..

Pappito Palazzo from Seqy couture

Tak berniat untuk sama baju.

Terus suruh mak guard jaga depan kedai tu snap kan.
=)

12 comments:

Mimie Najib said...

suweeet nya sepet ngan qery..

boleh pula 'terpkai' baju sama eh..comel je.. =)

Mira Adzlia said...

alolor...cumilnyer :)

Hanif Redland said...

So sweet..

ieqa said...

Comelnyaaaa akak pakai shawl ittewww

ieqa said...

Comelnyaaaa akak pakai shawl ittewww

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

naseb baik mak gard tu sporting kn.hu3.

ViccMalarn said...

Kak Sepet dah pakai handbag lain.. :P

Sally Yatiey said...

Sweet! Hee

sepet a.k.a zack_u said...

Mimie Najib : haah, camne boleh tersama pulak. Senyum pun malu2 je masa tu. Hikhik!

Mira Adzlia : Qery comel?? Apakah??

Hanif Redland : Sweet kan...hehe!

ieqa : Comel ke?? mesti jaga hati ni. =P

pAri-ParI tErbAng tiNgGi : Tu la kan, tatuitt je nak suruh dia amikkan.

ViccMalarn : Haha! Perasan pulak dia..

Sally Yatiey : Tenkiuuu =)

muncitzzz =) said...

cool lahh...huhu

mamafarah4 said...

sepet, mesti abg qery kamu tu rasa dia encem hari tu..so dia serahlah muka dia untuk diambil gambo kan..kan..kan..tak pun dia rasa dia cam kurus skit ari tu..hehehe

mi$$ Wh@teveR said...

sepet, kite pon dah pakai pashmina cam kamu.. best.. kemas, selesa n yg penting tutuqp dada. husband I pon xmarah dh sbb lmbat. lgpun guna 1 kerongsang n 1 jarum je. express giloss