Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Oct 24, 2012

Fail terus

Semalam janji dengan adik yang jual ceklat tu nak jumpa kat kedai bapak aku ken. Aku dah naik pukul 5 tu. Naik-naik tengok rupanya coklat tu dah ada atas meja. Adik tu dah singgah dulu bagi kat bapak aku. Dia rushing gi UKM nak hantar coklat. 

Aku pun masuk la tengok tudung. Cuba la tudung yang ada owning ni. Cuba-cuba la mana tau ko ada yang sesuai. Kalau sesuai bagus jugak. Senang aku sarung je. Lagi cepat dan mudah kan.. Haritu dah suruh anak buah aku belikan tudung ariani tapi yang tade owning tu. Tapi dia memang sadis. tak ingat maksu dia yang gojes ni. 

Aku nak yang tudung takde owning warna hitam atau putih. Aku tengok kedai bapak aku, semua ada owning. Takpe kita try dulu..


Terus rasa makcik. Oh memang fail sangat. Maybe korang nampak okey la. Tapi adalah nampak tua okey. tak muda. Nak nampak muda muda walaupun...

Kesimpulannya, kite pakai shawl je k sepet. sob sob sob

10 comments:

Muja.. said...

ehh comel aper.. xnak nmpk tua pakai yg terang2.. :)

Shahada Fauzi said...

kite pun tak suke tudung jenih tu..pakai shawl baru rase muda kan? haha..

Meg-ct said...

Eh, okey je Sepet. Serius ni.. nampak suci murni je.. (mentang-mentang tudung putih terus nampak suci. ekekekke)

miss labi said...

sepet dah boleh cop dah tudung ni nak buat akad nikah nanti..auwwww.. :)

Aidanisme said...

ce sepet tgk kat fb raudhah.hijab..

ceritera-chinta said...

ermm tapi comey jek cuma nmpak matang sikit-ayat sedap sikit dari tua hahahha.....

icee-yah said...

Hihi.,betul tu.klu pki tu nmpk tue sikitkn,tk mau pki jugak.klu pki time kawin lgla nmpk tue dr pngntin lki.tk sukr.huhu

♥nurul♥ said...

kite pun nmpk tua klu pki tudung gni.HAHA terus tknk pki. akak cube try syria. better dr tudung terus sarung cmni. kite pki syria,best.

Mira Adzlia said...

ok jer...hihi

sharifah rosidah said...

Aunty lebih suka awak pakai shawl...comel sangat.