Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Oct 14, 2012

TQ Mimie sayang...


Haritu mintak mimie (kawan satu bilik masa kat MSU. Mimie ni sebaya aku. Kitorang sama-sama masuk MSU, hari yang sama, kaunselor yang sama, sewa under datin yang saya, rumah yang sama, dan bilik yang sama. Hamik kau. Semua nak sama je. Huhu!) buatkan kartun untuk aku.

Terus dia buatkan, alorh comei sangat. Tak sangka ko pandai lukis kartun guna photoshop Mie oi...

Kalau aku, ini je yang pencapaian paling hebat.

Amacam?? Ok tak??

Bolehhhhh laaaa kannn..... =P

8 comments:

ibh_sue said...

Hahahaaa. . Ok la tu. Cuma bolat mcm tu x mcm sepet yg kurus comei.

Hanna said...

COmelnya!! Dua-dua pun comel jugak!

Leen said...

Haha, comel gak kartun awak lukis tu...

Sally Yatiey said...

Comelnyaaaaa! Hee

sharifah rosidah said...

Boleh sesangat, tahniah Mimie cantik lukisan nya.

Elmieah Jamilin said...

hahaha..lupeee pulak ko nak mata 88 kan.. hahaha.. takpek.. katon ko tuu..ada peningkatan.. cuba lagi lain kali. hahaha

sepet a.k.a zack_u said...

ibh_sue : Bulat je tau buat..huhu!

Hanna : Jaga hati lettew.. =P

Leen : Lukisan tu kasihan tauu...hehe!

Sally Yatiey : Yg mana satu tu??

sharifah rosidah : Pandai kan dia aunty, saya tak reti.

Elmieah Jamilin : Haha! Ko memang menjaga perasaan aku Mie.. huhu!

Mira Adzlia said...

cumil giler.....gmbr yg bwh tu...hihi