Celcom Watchuwant : Pimp My Ride!!

Sticky mode, entry baru kat bawah =)

Haritu aku ada cerita pasal Pimp My Ride ni kan. Kalau korang yang masih tak berapa nak paham apa benda la Pimp My Ride ni. Korang pasti tahu transformer. Lori bertukar menjadi robot kuning. Kereta bertukar menjadi kapal terbang. Konsep dia begitulah. Tapi kau jangan la bermimpi kereta bertukar kapal selam ke apa. Still kereta la. Cuma lebih ohsem dan gojes. Gittew.

Haritu kan kemain aku ajak korang *yang guna celcom je yeaa, kekeke* join celcom watchuwant ni kan, boleh menang Pimp My Ride. Kan sekarang dah ada pemenang. Bertuah la hai sapa punya badan, tetiba je dapat renovate kereta. renovate ye. bahasaaa pun...haha!

Siapakah yang bertuah ittew sila ke depan. Kalau takmo ke depan saya upload gambar awak. ha tatut tak tatut tak. Ok tak kelakar. Aku upload je gambar dia yeah.


Dialah Mohd Zariq (Pemenang yang pertama untuk Watchuwant Pimp My Ride)

Mohd Zariq (dari Kuantan Pahang), yang memang ada la dalam hati berangan-angan nak meke up kereta  *cea aku macam tau je hati dan sanubari Zariq ni, kakaka* menjadi gojes ohsem dan hemsem. Dari angan-angan tu, secara tiba2 menjadi kenyataan dengan watchuwant. 

Zariq ni memang tak tau dia akan menang, Dia cuma dial *128# , pilih pek wathuwant untuk dapatkan lebih banyak benefits dan guna fon dia seperti biasa dengan rasa gembira habis. Suatu hari *sila saspen* Altimet *hos Pimp My Ride yang popular ittew* ketuk pintu rumah dia, bagitau yang dia dipilih sebagai pemenang sebab sucscribe Watchuwat ni. Oh Zariq seperti tidak percaya. Tapi dalam tak percaya tu dia percaya jugak la. Make up kereta free ken.. i is jeles.


Zariq bersama Altimet.

Memandangkan kereta Zariq ni adalah kereta abah dia, abah memberi kereta kepada anaknya, gittew. Jadi bila dapat jadi pemenang Pimp My Ride ni sangatlah meninggalkan kisah dan kenangan yang amat-amat Zariq hargai. *bertakung air mata*. Lepas ni boleh la Zariq bawak kereta ni gi kolej dia dengan hidung yang kembang, plus dia ada buat bisnes supplement , harus konfiden dia lebih lepas ni. Tapi masa jual supplement hidung jangan kembang. Amatlah sesuatu..

Jadi Zariq akan dapat kereta seakan-akan 'baru' tu. Korang nak tengok?


Kalau korang nak menang dan jadi bertuah macam Zariq ni, ikut lah langkah-langkah beliau. Dial *128# dan pilih pek yang korang suka. Ada 6 pek yang ohsem untuk korang pilih



Surf Pack, Talk Text Surf Pack, Talk Text Pack, Talk Surf Pack, Text Surf Pack dan Fun Pack.

Banyakkan..haha! Pilih ikut korang suka lah. Boleh menang gadjet bernilai Rm10'000 setiap hari. *pitam*
Akan tetapi kalau korang nak featured dalam MTV Pimp My Ride Malaysia bersama Altimet dan MTV VJ Rich, stay tune dengan xpax.com.my. ataupun boleh tengok facebook Xpax yeah. Mana tau ade kezutann ke ken..

Again, how to win sepet?


Step 1: Dial *128# to access the Whatchuwant menu
Step 2: Pick Whatchuwant Pack for special offers. Press 1 and send.

Tak paham 6 pilihan pek. Takpe iolss boleh terangkan.

•    Surf Pack: Sapa gila berinternet boleh pilih pek ni
•    Talk Text Surf Pack: Pakej semua ada, ko nak chat, nak sms dan online memanjang. Pilih ini ye.
•    Talk Text Pack: Untuk orang yang suka kol dan sms. Silakan pilih pek ini.
•    Talk Surf Pack: Kalau ko suka kol, skype, online. Ini bagus untuk ko.
•    Text Surf Pack: Sapa yang suka taip panjang2, DM, PM atau youtune, jangan malu pilihla pek ini.
•    Fun Pack: Engko gila game, dan suka dengar lagu baru, pek ni sesuai dengan ko.

Nak tau apa yang best dengan Celcom Watchuwant, boleh tengok video ni.

Keterangan lanjut, sila ke laman web Xpax atau Facebook

Tq for reading me =P

Comments

Aunty pakai maxis la.....tengok sambil telan air liur je lah ya.