Sepet (Cover Majalah Anis Bulan Feb 2015)

Hai semua.. Dah dekat 3 minggu majalah ni kat pasaran, lupa aku nak kecoh2 kat sini. Hihi!

Alkisahnya, pertengahan bulan Jan. Team Anis ada wasap aku tanya kot-kot aku berminat nak jadi cover page Majalah Anis. Eh eh eh, tak kan la tak minat pulak kan. Masuk ruangan kecik2 pun dah tidur dengan senyuman, inikan pulak nak bagi cover page. Terus feeling i believe i can fly uolls, haha!

Team Anis contact aku dalam Jumaat ke Khamis, pastu Isnin tu terus dia datang rumah nak ambik gambar, nak interview semua. Terpaksa la buat kat rumah, sebab Izz Qaiser ni dia kalau bawak kang, takut meragam pulak. Kalau kat rumah ni boleh la baring2 ke apa.

So, bila dah habis interview semua, menunggu2 jugak la aku majalah ni. Excited sebab muka sendiri walaupun muka sendu je, bahahaha!


Masih ada kat pasaran, kalau korang nak beli silakan. Ehek hek hek hek'
 



Mohon jangan muntah ye bila baca nanti. kekeke!
 

Ekceli produk BB Cream yang dah terjual lebih 10k dalam masa 4 bulan, Cleanser masih baru lagi, so dalam masa 2 bulan ni lebih kurang 4k. Walaupun tak banyak macam produk lain, aku gumbira sangat!, huhu! And ada info yang tersilap, aku resign 2012, kawin 2013, gitu. Ala salah sikit2 tak berdosa lah, haha!
 
Ada video jugak. Semua nak gelakkan suara iolls. Tapi aku sendiri pun gelak bila dengar balik suara aku. Cam doremon.



TQ Team Majalah Anis. TQ sebab bagi peluang kat kita nak promo Produk Seqy Beauty. Kami family Seqy Beauty tersangatlah gembira.

Ayat menang award.
TQ korang *lambaian tangan seorang puteri*

Muah ciked!


Comments

Unknown said…
Wah seronoknya dapat masuk majalah :)..Tahniah!!
Atie said…
Tahniah Sepet..proud of u:)
nAjWaHn said…
Ptut skali pndg kt kdai buku tu cm kenal..xla membelek sbb nk cpt..kosan eh, mmg kenal...thru blog r of koz;) tahniah2....
MasReena said…
Tahniah Sepet! satu malaysia baca =D
Ibu Ammar said…
tahniah sepet. baca blog ni dari zaman gegadis sampai dah jadi mak orang..

semoga terus sukses n happy selalu.
Honey said…
Komen sy sama macam di atas
Syamimi Fatin said…
Hai kak sepet! sy silent reader je slama ni. 1st time nih nak komen, sy baru beli majalah ni tadi! haha sblum ni xpernah beli sbb rasa mcm Anis utk org dh kawen jek?
FadMN said…
All the best sepet.mmg respek dengan u..
Unaizah San said…
macammna boleh dpt nama 'Seqy beauty' tu.. hehe