TQ Jiji

Seperti biasa aku tak kenal pun Jiji ni, tapi disebabkan the power of internet *mata ke atas* memang boleh mengeratkan silaturrahim kalau kita guna ke arah kebaikkan Ecewah...tetiba sedikit baik pulek. Sangat sesuatu. Huhu!

Beberapa hari lepas, aku tak sure la hari apa tu. Aku dapat email dari Jiji.


Aku pun tertanya-tanya la apa yang surprise sangat tu kan. Jadi terus la ke link INI

Korang baca la, lawak gila blog dia. Ada aku pulak merapatkan hubungan suami isteri si Jiji ni. Tak boleh bla..huhu!

Lepas tu beberapa hari lepas tu. Sabtu kot. Jiji bagi lagi email.


Terus aku rasa happy sangat, haha! Sampai ke surau ye ko buat kelas Jiji. Hebat sangat lah...

So sweet kan ada pembaca blog macam ni. haha! Kim salam kat laki ko Ji.. Auw! Hahaha! Ok baik aku benti taip. Kang Jiji block blog haku..apa pun tak boleh. haha! TQ Jiji sayang.. =P

Comments

NorrShakor said…
sepet, akak mmg follow blog jiji nie..entry dia mmg kalo baca nk tergelak jer memanjang..lelagi kalo dia wat entri pasal anaknya baby haikal yg kiut miut tu.,.huhuhu..
Hahahha betul lah kadang2 dari baca blog terus boleh jadi kawan, macam aunty dulu mula2 baca blog peeja pastu baca blog mak dia tetiba aunty jadi kawan mak dia pulak. Aunty dah pernah pergi rumah mak dia 2 kali tau, kami berborak macam dah kenal bertahun, cuma kesian dia berbual dengan menengok cara mulut kita bergerak je sebab dia tak boleh mndengar sekarang.
Amalina Ali said…
HAHAHAHAAAA.... kelakar la sepet ni.
ADLIL RAJIAH said…
Hohohoho!!! Kemain betul lah penangan belog ko ni sepet oiii. Ko tau, bila ko up je entry ni, tetiba aku tengok 55 orang online kat belog aku!?? Aku bajet rosak ke hape gajet tepi tu kan. (cey cey ceyyyyy!!) Maklom lah sebelom ni aku up entry, aku baca sendiri je. HAHAHA! Tu yang culture shock sikit bila tetiba ramai pulak yang baca. *memang dasar kurang kasih sayang aku nih tidak syak lagi* HAHA!

BTW, thanks!

p/s:mamafarah, ehh terjumpa pula kita disini? HAHAHA
bes gak on9 ni...
dapat kenal ramai kawan...