Muka comel, pakai tudung apa pun comelnyeeee

Tajuk di atas dirujuk kepada aku. 


Kekekeke! Tak la..main-main je. Bukan aku la. Di rujuk kepada saudara seislam kite di bawah ini =)

*tuan punye gambar, kalau nak saya remove bgtau tau, sebab saya nak mintak permission tapi tak tau awak punye facebook, orang tag-tag saya =P*

Comei sangat kan. Cik Sazana kite la tag gambar ni, dia kata dia try kat kawan dia. Sebab dia cakap muka dia tak sesuai pakai shawl macam aku pakai. 

Uih comei sangat orangnya.
 Jeles i..huhu!

Comments

Unknown said…
2-2 pun cantik.....sy jeles....hihi
ain said…
Sepet, kite buat tudung cam sepet tak jadi pun. bile part lilit yg last tu die tak betol2 atas kepala. Die cam ade banyak lebih lagi. Macam mane eh
Riena Haiqal said…
alamak ingatkan Sepet tadi.. hehehehehe.. nak cakap dah angkat bakul sendiri.. heheh takder la gurau jer.. sepet lagi comel la.. (^_^)
Cik Zu awak pun comel nasib baik dah ada Qery kalau tak aunty buat menantu, saudari sazana tu pun comel juga pendek kata dua dua pun comel lah.

qery sila jangan marah aunty ya.
Cik Zu awak pun comel nasib baik dah ada Qery kalau tak aunty buat menantu, saudari sazana tu pun comel juga pendek kata dua dua pun comel lah.

qery sila jangan marah aunty ya.
syamimihaziqah said…
Akak pun cantik gojes dan comelita pakai apa-apa punnn :D
ika said…
sepet comel >_<