Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Oct 6, 2012

Palazo baru saya =)

Macam biasa, kalau ada je baju baru, aku akan war-warkan. hehe!

 Cantikkan?? Paling suka poket dia =)


 So nice, ada lagi warna lain. Tapi aku punya warna orange

 Tengok gambar je eh



Itu je. Hehe! I love Palazzo =)

16 comments:

Puan Simply Syeeda said...

Comel & looks retro!

sharifah rosidah said...

Haah memang lawa lah kalau yang pakai tu sekeping je badan nya, ce kalau aunty pakai macam sarung nangka gamak nya.

Roxy zai said...

back to old style!wewittt..^_^

Riena Haiqal said...

cantiknya... suka tgk..

mer said...

beli kt mane ni sepet?bape?grey ada x?

Jiji-Fify said...

ko ni dik.. berani betoi cuba fesyen2 begini. masalahnya seswai la pulok ngan ko. jelesh ahkak. Hak hak hak.

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

Sally Yatiey said...

Cantik! :D

Laalaa said...

Beli dkt mana?

Farah's Pre Loved Items. said...

Hai sepet. Boleh tau u beli mana tak?

Krisz Hanna said...

orang kalu dah cantik pakai apa pun cantik kan..comei2 hehehehe
suker tgok sepet dressing! kawan kita tadi tengok gambar ni terus ajak keluar cari.

ibh_sue said...

Sepet pakai mmg cantik. Haduii aiii. . Jeles tgk selim melim. . ;D

Hayati Buya said...

Bape puluh ni ? cantik la.. tapi gaya ko selok tangan masok poket cam kelakar. hihihi

GOLD FINGER said...

Comelzzzz

GOLD FINGER said...

Comelzzzz

aha said...

beg dgn kasut pun comel?
beli kat mana?
hehhe.. lain yang ditunjuk, lain pulak yang nampak..

Nurul Atika said...

wah cantik..sepet dah jadi fashionista gitew