Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Oct 18, 2012

Malu nak keluar dengan abang k-pop

Hari apa aku tak ingat, tapi Qery ajak keluar tengok wayang. Amboi kemain wayang je ko ni. Kata bizi ken. Huhu! Aku dari rumah pakai la comel-comel. Kalau makcik-makcik kat luar tu nampak kompom cop jadi menantu kesaayaangan. Kalau yang takde anak laki kompom frust gila. *memang bajet jelita habis*


 Snap gambar tutup mulut senyum memang i is jelita *mata ke atas sangat-sagat*

Lepas tu, aku masuk kereta. Tengok Qery pakai baju k-pop habis. OMG! Macam tak sesuai je nak jalan dengan i yang sopan pilihan mak mertua ni kan....

 *curi gambar dari Qery*

Ko tengok la dia punya baju.. Baju okey lagi la. Seluar dia. Perghh biru terang. Kasut pun biru. Halah halah halah..Mesti dia bajet dia artis kan.

S : Kamu ni pakai baju K-Pop eh??
Q : Mana ada la.
S : Habis ni apa?
Q : Ini MOB. Tau?

*sapa tengok cite Step Up Revolution tau la MOB ni*

S : Apa bezanya pun?? Dua-dua pun menari kan?
Q : Lain. Kamu apa tau

Der??? Ko tak tengok lagi aku menari okey *libas shawl*


Macam tak sesuai kan.. Yang sesuai dengan aku macam Fizz Fairuz tu boleh la *ceaa selera kau artis je ken*
 

Dia dah K-pop habis. Tetiba tengah jalan-jalan terserempak dengan anak murid dia. Anak murid dia pun

'CIKGUUUUUU KHAIIIIII!!!'

Kahkahkah!! Malu Qery. Dia punya la pretend tak nak orang tau dia cikgu kan. Sekali anak murid dia jerit kuat-kuat. Aku angkat-angkat kening je. Pada muka! Hahaha!

Lepas tu aku bahan la dia..

S : *geleng2 kepala tengok atas bawah* Cikgu ke macam ni?
Q : Diaaaammmm ahhhhhh
S : Soalan exam dah habis tanda dah cikgu?
Q : *jelingan maut tapi anje hangat* 

Auw!! Hahaha!
Kbye

13 comments:

Mimie Najib said...

alahai sepet..kelakar la story ni..buat orng gelak je.. :D

Mira Adzlia said...

wah..suweett angat..hihi

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

hu3...padan muka qery.

Zurina Hj.Zainal said...

sekali sekala cikgu nk layan kpop...pe salahnyer.....tapi kantoi dgn studen...aduss.....hancusss!

Zanira Noh said...

Dia feeling kurus lettew pakai baju mcm tu, hahaha

Jiji-Fify said...

Cikguuuuu khaiiii! Nanti kelas esok gangnam style beramai-ramai nak? Bahahahaha

Chekgu Azrine said...

Haha..

key-one said...

hahahahaha. lawak gilaaa.

Princess Nur said...

hahaha

cikeyrah said...

kalau baca entry akak, mest tergelak..tak pernah bosan baca entry akak :)

sharifah rosidah said...

Adoi gelak sakan aunty.... Cik akak oi cikgu pun nak bergaya juga... Bagi chan lah kat dia, kesian asyik kena kutuk je.

mrs.ecam said...

hahahhahh tersembur nsi aku mkn ni sepet...kah2 klako gile ko siap perli2 die ek...nsb bek ko x kne rotan...die kn gawwangg..cekgu katanyer
hiksss

mi$$ Wh@teveR said...

Style gilak ckgu khai. Xpe sepet, ramai je member lelaki wani kt mktab ni k-pop abis. Kt skolah skema