Wah! Cantiknyaaaa =)

Haritu aku ada buat tutorial cara pakai shawl gaya sepet the gojes kan. *bertabahlah semua dengan statement ittew, huhu*

Kalau korang belum sempat nak tengok lagi, boleh KLIK SINI

Semalam la cik ekin kita bagi email yang dia dah berjaya pakai shawl macam aku pakai tu. Aku happy uolsss... Ingat takde orang paham kan.. Nasib tak sentap lagi.

 Lagi gojes dari aku..Auwww!

Terharu okey, hehe!

Lepas tu beberapa hari lepas ada kawan kat facebook up status ni kat timeline aku.


Walaupun dua orang je yang cuba, hahaha! Aku tetap happy. Kalau korang dah cuba hantar la gambar korang kat aku yeah. email je jangan memalu. Aku suka tengok korang comel lote.

email tauuuuu =)
sepetsshop@gmail.com

Love u

Comments

Syamimi Saad said…
nanti nak try la pkai shawl gya awk tu..hope berjaya..hehe.. ;)
Riena Haiqal said…
saya pun sekarang ni dah ikut tutorial dari sepet.. senang jer rupanya.. takyah banyak2 guna pin.. (^_^)
Hihi :D akak pun ada cuba, ada snap gambar, tapi malewwww nak tunjuk gambor kat sepet...

sbb guna shawl yg licin tu..bukan mcm shawl yg sepet guna... kain tebal sket kan....

PutriesNoora said…
yesslaa...kita pun hari ni g keje pakai shawl style itu!!hahaha...=D
amiys said…
ekin glamer masuk blog sepet...
hehehe...
hi ekin...
;p
Nur farahiza said…
saya da cube dan sekarng mngumpul shawl banyak banyak , sangat suke senang dan ta sampai bape minit dan siap , yang peting sangat selesa , malu nak bagi email gambar , boleh ? hehehehee ;) thanks kak sepet
NHML said…
dh cuba takpi tak sesuai gan muka nampk bulat mcm bola hahah
Sepet said…
Mira Adzlia : Dah try pos gambar tau =P

Cik Mimie : Cuba la. dah cuba bgtau ehh.. =)

Riena Haiqal : Senang sangat kan, tu pasal la saya malu nak buat tutorial, hahaha! mana gambar?? =P

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara : Alaaaaaa, send la kak..nak tengok, huhu!

PutriesNoora : nak gamba nak gamba!! Hehe!

aMiYs : Hikhik! Tak pasal2 masuk blog ni..

Nur farahiza : Ala bagi la gambar, akak tunggu yeahhh =P

ceritera-chinta : yeke? Hahaha! Tu la ada yang sesuai ada yang tak sesuai..
Amieynna said…
saya pun dah try.. tapi cume kat dalam bilik je.. hehe..
Wah wah dah jadi selelebriti ni, sat lagi ramai lah yang ikut cara awak.
cik lulu said…
sy da cuba..ok kemas n ringkas..tq sepet..i like...heee