Semua suka warna coklat???

Pernah upload gambar ni dulu.
 
 Gaya ni la Qery kata aku macam bibik. Sentap hati i. Itu first and last aku pakai gaya ittew. Serius la, macam bibik yeah?? Masa ni akau gemuk. Fioneeee. Senang gemuk senang kurus. Itula aku buat masa ni. Buat masa akan datang belum tau lagi. hehe!

Kenapa aku cepat kurus? Sebab aku punya badan, lemak aku lembik. Cer korang picit lemak kat lengan korang. Kalau lembik tu senang la berat turun. Takde lemak kat lengan, boleh la try kat perut ke, peha ke. Kat mana-mana yang ada lemak la. Kalau ko takde lemak, dah tak payah tau cepat turun ke tak. Ko memang dah kurus dah. Huhu!

Kalau lemak keras, macam Qery daging dia keras. Aku cubit kat lengan dia pun tak boleh. Kental sungguh. Jadi dia adalah seorang yang susah kurus. Fadan muka. Hahaha! Jadi sebelum lemak korang menjadi keras, baiklah diet dari sekarang.

Sebenarnya nak cite pasal skirt. tadi tu mukadimah je. kakakaka!


Semalam dengan harini ramai order Lyla Skirt warna creamy chocolate. Stok warna creamy chocolate ni tinggal sikit je. Lepas ni memang dah tak ada tau. Tapi warna lain banyak lagi. Sapa-sapa nak order boleh la berbuat demikian sehingga hari Ahad ni.TQ, emailkan order anda ke seqycouture@gmail.com, nak tanya-tanya pun boleh.

Refer sini untuk info okey


Ok babai.

Comments

Anonymous said…
atie nk bli sgt skirt tuh tp cnfirm ta dan nk pkai.. haha~ sb klu pkai ms kua, pst ada sesi mngejar ank.. kn burok pkai skirt lps tuh nk lari2.. klu nk pkai kt uma nti mr. hubby cnfirm gelak.. bli mahal2 suda nye pkai kt dapur.. cis.. tawar ati..
Tak sama macam bibik lah, pandai je Qery ni tau atau mungkin dia saja menyakat nyakat awak je tu.
Sepet said…
atie hilmi : Dulu saya pun jarang gila pakai skirt takut tak selesa, tapi bila pakai rasa okey je. hehe! En hubby suka tu, tapi saja je gurau..hehehe!

sharifah rosidah : Iye aunty, dia bersungguh cakap kat saya, muka saya macam bibik pakai shawl gitu. Down terus saya ni..hehe!
Hi sepet, just nak tanya, actually pasal beg yang u salu bawak tu, beg LV tu, model apa ek? Berapa harganya? Sepet Shop pernah jual ke? Thx!