Terharu


Kenang-kenangan untuk aku, hehe! Tak pernah rasa sampai ratus-ratus orang masuk blog. Bila tengok amount ni rasa tanjat gegirl. Huhu!

Seriously aku rasa blog aku ni sembang lebih. Banyak cite up-up diri sendiri. Haha! Aku tau tak semua orang suka aku. Ada yang tak suka aku pun still baca blog ni. Takpe aku tak kisah pun. Kadang-kadang memang kita akan meluat tanpa sebab. Aku pernah je alaminya. Even orang tu tak buat salah dan aku tak kenal pun orang tu. tapi tetiba nak rasa meluat. Psycho sikit. Huhu!

So aku tak heran kalau orang meluat dengan aku. Ini namanya pembasalan. Kuikui! Tak kisah la korang masuk baca blog aku sebab apa. Aku nak ucap terima kasih je. Hehe! Babai!

Comments

nanti boleh kongsikan tips ye.

your blog sempoi.
bersahaja.

tapi bukan nak tulis sempoi sempoi ni.
Riena Haiqal said…
hehheheh.. saya suka singgah di blog sepet sebab memang terbaik dan terbest in the world la.. ceta2 dia tak boring.. kelakar tu... (^_^)
ceera said…
Ramai siot. Atam pun tak pernah seramai itu. Huhu...
Sepet said…
AMIRA azlinda : Hehehe!

Syazwan Che Deraman : sempoi? sepah ada la kot. main tulis je tanpa berfikir. huhu!

Riena Haiqal : Alamak, takutnya kena puji macam tu, hahaha! TQ tau, suka komen2 sini. =)

Atam : Mungkin rezeki lepas pakai tudung. Wah artis sangat kan, hahahaha! Shila hamzah ke kau ken..tet!! Hahaha! Alah atam tak letak counter tu, cer letak. Kompom lagi banyak.
edrina said…
akak suka jer baca blog sepet, VP & Ceera :)
Aunty suka cerita2 yang awak cerita kat sini maklumlah aunty kan cuma ada satu je anak perempuan so aunty anggap awak ni macam anak2 aunty juga.
nalsweet said…
aik..camne akak ter-miss entry ni?hehehe

blog awak mmg best la dik..jgn nak heran sgt ada beratus-ratus org view dalam satu masa.

lainla blog syok sendiri macam akak..follower baru 46orang pun boleh kembang lubang hidung..hahahaha
Unknown said…
Suka baca blog hana.. sebab apa ye? ntah sebab suka la... hahaha