Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Sep 20, 2012

Rindu tak?

Entah pape tanya rindu tak, hahaha! Aku yang rindu sebenarnya. Rasa dah lama gila tak letak gambar berdua dengan Qery dalam blog. Rasa tak anjeeeeee jeeee =P

Jumpsuit from Whitesoot =)

Qery tak bagi aku letak gambar ni sebab dia kata dia nampak gemok. Dalam hati aku..bukannya nampak gemok. U memang gemok okey. Dalam hati je la. Huhu!

Tapi yang keluar kat mulut

'Eh mana ada, ini bukan gemok, ini tafffffffff'

"mata ke atas sangat-sangat"

9 comments:

ieqa said...

Bestnyaaaa dapat dating.
Bf kita pegi London next Wednesday for 3 years.
Tak dapat la nak anje anjee macam kak Sepet. Hehe

::cik asha:: said...

cantik baju jumpsuit dari whitesoot yg sepet pakai tu..tgk org pakai cantik..nak usha2 baju kat whitesoot kejap la...hehe

sepet a.k.a zack_u said...

ieqa : 3 tahun akak boleh beranak 3 kali ok. *macam la dah kawin kan, ahahaha*

::cik asha:: memang cantik sangat, beli la satu. memang kain dia lembut je dan selesa pakai

HanNis SaNia said...

cantek bj . hehehehhe :) bj adik sepet tu cantek gler. suka plak. Ouh bf gemok ke?? xde la . tp ok wat. Bf sy kurus sgt2 plak. Nk soh dia gemok la :( wuuu wuu

JUE said...

sorg encem sorg cantik sepadan je ^_~.... sweet sgt tgk hehehe =)

Mon MonaLea said...

bagai pinang dibelah dua...canti baju sepet..

Meg-ct said...

Nice outfits. Akak tak dapat ler nak pakai baju macam Sepet. Kang orang kata mengandung 4 bulan. Kui kui kui... Tang perut tak lepas

sepet a.k.a zack_u said...

HanNis SaNia : Yeke? Ha suruh dia gemok, boleh geng dengan Qery, hehe!

JUE : Takde la hensem mana pun..huhu!

Mon MonaLea : Cantik kan, saya sukaaa sangat!

Meg-ct : Takpe la kak, pinggang dia stretchable, hahaha!

sharifah rosidah said...

Alah qery tu tak gemok mana pun, orang lelaki kalau cikeding sangat pun tak best nampak cam lembik je nanti.