Lelaki, memang inilah perangainya

Sehari dua ni aku kan suka merajuk. Saja takde modal nak cakap apa dengan Qery.

S : Kamu ni asik tak ada masa je dengan kita la
Q : Kita bizi sikit sekarang ni.

Aku pun membebel bla bla bla bla bla bla bla

Satu perangai Qery ni, bila aku membebel. Mesti dia nak mengadu itu ini.

Q : Perut kita sakit belah kat pinggang ni, susah nak nafas.

Iyeeeeee la tu. Tu modal tak nak bagi aku bebel la tu. Nak suruh aku risau lettew kan. Takpe kita tengok sampai mana...

S : Jom gi klinik.
Q : Takpe, kejap ok kejap sakit. Sekarang dah ok
S : Rest la
Q : Kita ada badminton malam ni.

See? Sakit tapi main badminton. Nyampas sangat kan... Takpe la. Badminton dia start pukul 10, aku tak kacau. Biarkan dia main. Pukul 12 malam dia mesej lagi.

Q : Kita main sampai pukul 1 pagi tauuuuuuuuu
S : Lamanyaaaaaa. Sihat pulak kan kamu kalau bab-bab ni.
Q : Hehe! Kejap nanti balik sakit la.

Aku perhati je perangai dia ni... Time aku bebel sakit, time game ko sihat. Amboiiii diaaaa tu.....

Comments

cik nur said…
hahahaha perangai kelakar hew hew hew
Miss arfisa said…
stju sepet..sakit hati sgt kn..huhu
Dia nak mintak simpati tuuu, uncle pun kalau aunty minta tolong selalu cakap sakit sini sana tapi bila duduk kedai kopi berborak dengan kawan2 dia sihat pulak, saje je kan diaorang ni, nyampah!.
Unknown said…
sepet..saya setuju...mmg lelaki mcm tu..hehe
Sepet said…
cik nur : perangai tak senonoh kan..huhu!

Miss arfisa : Haah, nyampah..pandai berlakon betul..hehe!

sharifah rosidah : haah aunty, sama je semuanya. Kena cubit sikit pun sakit macam nak kena bedah. Tapi kalau kawan tertendang time main bola boleh je tahan. gerammm betul.

muncitzzz : kan kan kan..hehe!
herma hamsaari said…
Hahaha. Awk ni cute sgt!