Celcom Watchuwant *128#

STIKCY MODE FOR 24HOURS. FOR NEW ENTRY, PLEASE SCROLL DOWN =)

Watchuwant?? Watchuwant?? Oh sangat comel kan, hehe! Kalau Qery merajuk aku selalu cakap kat dia 'watchuwant watchuwant' mesti dia dah tak majuk lagi sebab aku cakap comel-comel. Auw! Anje sangat kan. Tapi selalunya setiap kali Qery gaji aku yang akan merajuk supaya dia akan tanya aku 'watchuwant watchuwant'. Hahaha! Skill paling mudah untuk kita sama-sama praktik. 

Tapi bukan ini yang aku nak cerita. Sapa-sapa pelanggan Celcom kompom pernah dengar Watchuwant ni kan. Before ni pun Celcom pernah ada plan Watchuwant. Jadi kali ni Celcom buat lagi sekali Watchuwant, tapi yang ni versi lagi BESAR! LAGI BEST DARI SEBELUM NI!! Sapa-sapa yang pernah join Watchuwant sebelum ni, korang mesti tak sabar nak tau apa yang korang akan dapat untuk Watchuwant kali ni.


Dengan Watchuwant yang baru ni, korang boleh pilih 6 pek khas dengan penjimatan yang super hebat untuk korang melayari internet, bercakap, mesej(aku suka mesej) dan banyak lagi la. Korang jugak boleh dapat gadget yang super ohsem ni SETIAP HARI.


Nikon Coolpix Waterproof AW100 (Best gila kot kalau dapat ni)
Samsung Galaxy Tab 2 7.0”
Pioneer Blu-Ray Front Surround System
Samsung 40’” Full HD LED TV (Yang ni lagi gojes!!)
Samsung Galaxy SIII (harap-harap dapat yang ni boleh la pakai sama-sama dengan Qery, kalau tak Qery asik berlagak je dengan fon dia tu, nyampahhhh i)



Watchuwant?? Pilih Pek A

Semua Watchuwant yang baru ni ada banyak pek yang membolehkan korang melayari internet, bercakap banyak-banyak tapi dengan kadar yang menakjubkan! Ewah ayat aku ken...hahaha! Lanttakkan.. Langgan seberapa banyak pek yang korang nak, korang nak update blog, nak tweet, nak surfing semuanya korang boleh buat kat fon je. Good. Tak payah la bawak laptop usung sana sini. I likeeeee =)

Jadi korang jangan lepaskan peluang untuk dapat gadget yang aku bagitau tau tadi SETIAP HARI. Setiap hari okey, bukan seminggu sekali ke apa. Jadi peluang nak dapat tu sangat TINGGI!!

Macam mana nak dapatkan semua tu???? SENANG SANGAT!!

DIAL *128# dan terus pilih pek yang korang nak SEKARANG!

Maklumat lanjut, korang boleh terus ke laman web ni www.xpax.com.my

Sekali lagi makcik ulang,

Dial *128# = Jalan penyelesaian untuk korang korand dapatkan Watchuwant, hehe! 

Sepet, macam mana nak dial *128#??? Soalan apakah?? Tapi takpe aku akan jawab dengan ikhlassss *mata ke atas*

1. Ko kenalah menjadi pelanggan Celcom, kalau bukan pelanggan celcom boleh nangis sekarang, haha! Kalau takde gi beli simkad Celcom k. 
2. Korang kena ada handfon. Masukkan simkad dalam fon. okey? Over tak explaination aku? Hahaha! Lepas tu tekan *128# dan tekan 'Call'. Lepas tu dia akan loading sekejap, tunggu sampai keluar 'Pick Watchuwant then reply, tekan nombor 1, and tekan SEND! Mudah kan?????

Tak dapat??? Okey kita guna manual la ye.

 (LIHAT GAMBAR DI BAWAH)

Step 1 : Dial *128#, lepas tu korang boleh nampak Watchuwant Menu.
Step 2 : Pilih Watchuwant Pack for special offer. Tekan 1 dan SEND!

Mudah gila? Berapa kali nak ulang ni? Huhu! Terus buat tau..mana tau rezeki kita nak memang hadiah yang ohsem tu. TV LCD sapa taknak ye? Samsung SIII lagi..

Comments

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,
Sepet said…
outbound malang outbounddimalang.com : Udah di kunjung, hehe!
green castle said…
kuota internet mcm mna?
green castle said…
kuota internet mcm mna?