Audience?? Keywords?

Saja la gatal tangan gi tengok-tengok kat stats tu. Aku ni jarang tengok kat audience tu. Sebab aku memang yakin gila orang Malaysia je baca blog aku. hahaha! Takkan la omputih nak baca blog tulis melayu ni kan. Kecualilah kalau omputih saja bukak semata-mata nak tengok wajah i yang comel ni *pitam*

Jadi tadi saja la tengok, tengok tangga pertama oh Malaysia tanah airku. First ranking. Harus la tidak disangkal lagi kan. Dah kau menetap kat sini 24 tahun, takkan la tetiba bangladesh no 1 kan?? sentap i. Tapi lagi best kalau dapat specific Malaysia tu dari Negeri mana kan. Kompom kalau dari negeri Kelantan, i kecek kelatee je. Boleh? Hahaha! Ada hati nak kecek kelate. 

Aku kan, sebenarnya ada satu masalah. Aku tak reti ikut loghat negeri orang. Aku ni bajet orang KL sangat la katakan. Kahkahkah! Serius. Loghat Perak kampung sendiri pun fail. Dulu masa sekolah kat Noghori Sembilan pun, try loghat sana, macam harem ok. Semua gelakkan aku. Dapat pulak boifren orang penang. Fault. Tak boleh tiru langsung. Lepas tu dapat kawan-kawan orang Kelantan, dorang ajar aku, langsung takde bunyi. Sedehhhh...huhu!

Sejak dari tu aku memang tak berani lagi nak tiru loghat mana-mana negeri. Takpe la. Aku redha je. Huhu!

Tengok Singapore no 2? Aku syak sebab orang Singapore paham bahasa melayu kan. Lagipun negara kita sebelah-sebalah je. Hehe!

US, Australia, UK, Indonesia, semua aku rasa student kot. Dorang study sana kan. Agaknya la. Takpun Pharmacist aku dulu. Aku rasa dia kat UK.

Vietnam, Brunei, Philippinnes, Thailand kap kung kap?? Oh yang ni aku takde idea siapa. Yang penting mesti orang melayu. Tapi dia bercuti kat sana kot. Haha!

Ada la beberapa dari Japan, New Zealand (susu fernleaf, haha), Germany, Russia. Tapi tak ramai la.

Setakat ni keywords aku semua dalam piawaian lagi. Takde la yang mengarut-ngarut kan.


Tapi yang aku tak tahan tu, artis menggunakan tabita. Hahaha! Artis la sangat. Mesti dia rasa down gila bila bukak blog aku, tengok muka macam tak artis sangat, tapi feeling tu ada la. Kuikuikui!

Bertabahla wahai readers, kadang-kadang apa yang korang cari kat google tu memang tak membantu. Huhu!

Comments

Miss Moon said…
wahhh artis pakai tabita ...kira nya u are one of em la sepet wooooo


hahahhahahha

kadang kan best jugaks tgk stat ni kadang ntah hapa hapa pun muncul ...

ari tew kak moon ada org search spender basah . heran gaks apa plak tetiba sekalik cari cari rupanya ada entry tulis spender anak basah sebab tertumpah air ..

hish blue sungguh otak depa kan

hahhaha
Unknown said…
Salam hye sepet,

Kita adalah salah seorng silent rider awak...tak pernah tertinggal baca setiap update entry yg baru...salam perkenalan dari saya jauh di benua Africa...:-)
Sepet said…
Miss Moon : Hahaha! Takde maknanya artis Kak Moon oi...dorang mesti rasa hampa gila google punya google, hahaha! Spender basah? Macam tu pun dorang nak google. Homaigod...hahaha!

darikacamatai ly : Wahhh, jauhnya awak kat sana..awak kerja sana ke belajar sana?? Africa okey..saya kalau duduk situ kompom hari2 nangis..huhu!
Aunty kadang2 tak faham tau, ada yang cari entah apa2 mereka tulis yang lucah2 pun ada, mungkin dah tak ada kerja agak nya.
Shahada Fauzi said…
hahahaha..artis tabita tu yang paling 'mahal'..;p
Chekgu Azrine said…
hehe..chomel je ayat2 sis..baca xstress..tu yg akk suka!
Sepet said…
sharifah rosidah : Tak paham kan aunty, lucah-lucah euw, takde keje lai kot.

Shahada Fauzi : Tu paling tak menahan, kesian sapa yang google tu. huhu!

Chekgu Azrine : Saya memang selalu buat-buat comel kak, hahaha!
Asmara said…
Japan tu dari saya kot. hehe.. tp takde lak dlm list. ok keep it up!