My feveret online shop!!

Aku selalu cite pasal online bajuWhitesoot kan? Sebab Whitesoot memang best. Kekeke! Haritu aku saja la tengok-tengok baju kat situ. Terus mata aku tersangkut kat baju-baju ni. Lawa sangat! Geram! Sekarang kan trend warna baju pastel. Dorang pulak banyak gila stock baju warna pastel. Tergugat jugak iman aku tengok. Huhu! Ini antara beberapa baju yang cantik kat mata aku. Kalau nak letak semua memang tak tertengok.

 Lembut je warna dia kan. Nice sangat.

 
Yang ni pun cantik! Omiomiomio!!

Bila mata aku sampai je kat baju ni. Oh ini tak boleh jadi. Terus amik warn vanilla tu. Tak boleh tahan dah..hahaha! Pastel pink tu pun lawa. Tapi sebab aku dah amik jumpsuit warna pink.

Jumpsuit ni la, dia ala-ala purple pink gitu Taknak la aku warna sama pulak kan. Jumpsuit hitam aku dah ada.

 Yang ni pun tak boleh tahan. Sabar sepet. Pokodot ni buat la baju apa pun. Mesti comel kan.

Tapi yang aku paling sakit hati adalah, warna green tu dah sold out. Sentap gila. Huhu! Dah la warna green dia cantik. Kalau korang nak tinggal dua warna lagi ye.

Kalau korang nak warna terang-terang pun banyak.

 Yang ni comel.

 Yang ni pun... Ish ish ish! Susah nak buat pilihan kan.

Kalau korang nak tengok baju banyak yang cantik boleh tengok kat Whitesoot.
Mesti puas hati punye!

Baju aku dah dapat. Nanti aku jalan-jalan aku tunjuk kat korang macam biasa eh. hikhik!
kbye!

Comments

alif-mikail said…
citer pasal baju macamana koi nak komen ni.. halamak..
Sepet said…
alif-mikail : Hahaha! Terpaksa komen jugak ye.... =P
warna hijau dia nampak elegance. tp sayang, kamu cakap sudah out of stock lah plak..
Sepet said…
my name is ivana : Tu lah, dah sold out pulak. Huhu!
saya dh terjebak gara-gara SEPET...huhuhu.....
JUE said…
cantiknyaaa baju2 tu ^_^
Aunty dah tunjuk kat anak aunty hari tu, pandai2 lah kalau dia nak beli. dia pun cakap baju nya cantik2.
Sepet said…
Zurina Hj.Zainal : ha beli beli, baju dia memang cantik cantik, hehe!

JUE : cantikkannnnnnn =)

sharifah rosidah : Saya pun gerammm je tengok baju2 ni aunty
JUE said…
dh tgk web dia baju suma cantik2 cam nk beli ja suma tp apa kan daya x bole nk boros2 da huhu simpan wet nak tawin lak uwarghh...
mama irfan said…
waaa.... jelesnya tengok baju ni... cantikkkk....sepet lak kurus...sesuai sesangat... tapi x sesuai lak ngan anis sbb anis gemuks area peha.... menciiiiii....