NOW OPEN FOR DROPSHIP

Setelah berbincang-bincang dengan Qery, akhirnya kami buka juga dropship untuk sesiapa yang TAK ADA MODAL, yang baru-baru cuba nak berniaga.


Ok, sebelum ni memang kalau sesiapa nak jadi dropship, kita akan suruh refer ke Stokis-stokis Seqy Beauty, still korang boleh refer ke stokis kalau nak jadi dropship. Setakat ni kita ada 8 orang Stokis, so pilih la yang mana korang suka, huhu!

Tapi sejak entry semalam, ada yang wasap nak try jadi dropship dulu. Nak belajar, nak cari duit poket, nak simpan duit kawin, dan tak kisah la apa je alasan korang untuk mulakan bisnes dengan DROPSHIP, asalkan dengan niat yang mulia, kami tersangatlah alu-alukan.

Memula rasa berat hati jugak nak bukak dropship ni sebab staff kita yang bekerja untuk ambil order cuma seorang je. Risau dia pening, sebab staff kita pun still baru berjinak-jinak, orang kata masih belajar lagi lah. So diharap customer yang pernah contact staff Seqy Beauty, semua tahap kesabaran paling teratas. Mungkin dia lewat sikit balas, atau mungkin dia tengah balut parcel, tengah tulis alamat, tengah terbuang air kecik besar, hihi!

Tapi disebabkan nak menolong lebih ramai lagi kawan-kawan alam maya kita ni, nak bagi peluang korang merasa macam mana lah rasanya berbisnes online ni, meh la join family Seqy Beauty. 

Yang penting, buang jauh-jauh perkara negatif. Kentalkan hati, sentiasa niat yang baik-baik sebelum buat sesuatu kerja. Contohnya harini bangun-bangun tanam terus niat. Aku berniaga kerana Allah, nak bantu ibu bapa, keluarga. Semoga banyak rezeki dan boleh kongsikan dengan mereka yang kurang bernasib baik. Atau kalau korang nak kawin, boleh niatkan untuk nak kawin. Atau nak beli rumah, apa-apa je lah. Jangan la memula niat, aku nak hidup senang, boleh makan kat tempat best-best, boleh melancong, boleh beli handbag mahal-mahal. 

Bukan tak boleh, nak beli itu ini, kemahuan tu semua kita beli lah kalau ada lebih untuk kita. Tak salah pun. Tak berdosa pun kita mensyukuri nikmat yang Allah bagi, yang penting bukan niat kita nak menunjuk-nunjuk ke apa. Its up to you. Sendiri punya hati, sendiri tau. Hihi!

Untuk yang berminat nak jadi dropship, disebabkan tak ada modal yang kami pinta, ofkos kita kenakan syarat. Aku harap korang boleh bersetuju dengan syarat tu, sebab syaratnya sangat simple. Yang penting usaha. Ni mana yang student-student lagi, nak mulakan bisnes, gi telefon mak ayah. Bagitau korang nak cari duit lebih, mintak dorang doakan setiap kali solat.

Mana yang dah berkeluarga tu, minta restu suami. Boleh tak nak niaga, bincang elok-elok. Okay, dah get ready, korang dah boleh try iklan-iklankan produk Seqy Beauty, kalau boleh korang pakai dulu produk Seqy Beauty, bila dah tau feel pakai macam mana rasa, lagi senang korang nak jual. Lagi senang nak menjawab dengan customer. Gitu. 

Best tau berniaga. Aku dulu pun tak ada modal jugak, bermula dari bawah jugak. Mintak rezeki pun dari Allah jugak. Alhamdulillah, hasil keuntungan kita boleh buat macam-macam, yang pertama sekali ofkos untuk orang tua. Lebih kita bagi, lebih lagi rezeki yang dapat lepas tu. Bawak mak ayah jalan-jalan, gembirakan hati orang tua, belikan hadiah itu ini ikut kemampuan. 

Kalau aku yang tak pandai ni boleh buat, aku rasa korang lagi boleh buat 10 kali ganda bagus dari aku. Korang lagi boleh berjaya berganda-ganda dari aku. Selagi mana korang disiplin dan yakin dengan diri.

Ok, kalau nak meh wasap-wasap kami.

Contact
011-2107 6726
Atau contact Stokis/Agen berdekatan

Comments

Syamimi Saad said…
Waa.. Bgusnya dh open for dropship.. :)
Kita ni jd dropship tuk pape brng pun x jln.. :|
Alahai..
Razila said…
Kite teringin nak try dropship ni...semangat hokey.
Shahada Fauzi said…
macam berminat je nk jdi dropship..nk tanye husband dlu la..
Unknown said…
Sis, saya ade whtsapp utk jadi dropship sejak dropship dibuka lagi. Tapi takde respon. Sy serious nak jadi dropship