Testimoni Sakura Mask : Luka Kemalangan

Aku pernah cerita yang adik ipar aku yang bongsu tu excident, hari pertama tu memang kesian la tengok, lengan, jari, lutut, semua berdarah. Kesan calar tu punyalah besar. Masa berbuka tu kitorang tengah makan, darah dia mengalir tik tik tik. Aku tengok pun dah rasa ngilu-ngilu. Apatah lagi dia sendiri yang rasa. 

So malam tu dia ikut kitorang balik rumah, kat rumah aku ada first aid. Cuci-cuci tepi luka, kulit-kulit yang ada darah kering. Pakai alcohol swab, pun dia dah ter aduh aduh. Belum lagi cuci kat tempat luka. Huhu! Oh lupa, lepas excident tu dia memang dah gi klinik. Dah sapu untuk matikan kuman semua. So yang datang rumah aku ni sebab nak bagi Sakura Mask lah.

Ini hari ke 2 atau 3 kot. Hari pertama nanti aku gabung-gabungkan bagi korang tengok eh.

Yang korang tengok ni sikit, banyak lagi tempat, tapi takyah la bubuh sini, tengok yang ni je dulu. 

Memula nak letak tu, Cepul cam seriau-seriau je, mana tak seriau. Nak letak kat daging kot. Huhu! Belum letak dah terasa pedih. Kalau aku dah nangis dulu kot. 

Sakura Mask ni memang sejuk ye, tapi sejuk kalau kena kulit. Kalau kena daging opkos la pedih melampau-lampau. Daging wei, haha! Kita luka sikit, angin sepoi-sepoi bahasa lalu kena luka kita pun kita terasa cam ngilu kan. Inikan pulak nak sapu gel. 

Tapi nak buat macam mana, kena jugak sapu. Aku pesan dengan Cepul, sekarang ni la elok kalau nak sapu. Sebab sel-sel masih aktif lagi. Sok sok kulit tu dah kering, banyak sel dah mati, susah sikit lah kulit tu nak tumbuh balik. Eh korang paham tak apa aku cuba sampaikan ni. Hihi!


Setelah 10 hari sapu secara konsisten, 2 kali sehari. See the result. Amazing WOW WOW WOW! haha! Overnya.

 Ini bru 10 hari tau. Cepul kata kulit tu dah keras, so dia buang sendiri. 

Ish, selalunya kalau luka-luka macam ni, lama jugaklah nak elok. Huhu! Kesian abang sado kita.

Banyak dah pulih ni, nanti kalau lengan dia dah bertambah baik, aku update lagi kat sini k.

So uolls, Sakura Mask Seqy Beauty, bukan je untuk kulit muka. Sakura Mask ni multifunctional gel. Ruam bayi boleh, gatal-gatal boleh, jerawat boleh, kulit kering boleh, luka excident boleh, parut boleh, kulit terbakar pun boleh. Tinggal korang nak beli je. Eh. Haha!

Contact
011-2107 6726
Atau contact Stokis/Agen berdekatan

Comments

Unknown said…
Wassap 0139239880 utk order..
lini said…
wasap lini 0122542371..pos boleh..cod pun boleh..area Putrajaya n sekitar
Ready stock sg buloh, shah alam, puncak alam dan kaw sekitar. 0172005707