Frame Allah Muhammad Murah

Haritu dah share gambar frame ni kat instagram.


Sabtu lepas aku mencari barang kat GM, so jenjalan lah dari tingkat bawah sampai tingkat 7. Nak beli barang-barang untuk masukkan dalam goodies bag. Ke sana sini lah, tengok tu rasa nak beli, tengok ni rasa nak beli. Haih!

Nasib baik lah dah limitkan satu goodies bag berapa harga dia. Kalau main redah je pegi beli, aku rasa semua benda aku ambik sebab comel-comel sangat.

Lepas tu singgah la ada satu kedai pakistan ni, nak beli tasbih, sekali nampak frame tu tergantung. Dalam hati berkata-kata, ish lawa jugak tapi mesti mahal. So malas lah nak tanya. Nanti kalau mahal, dah satu hal pulak tersakit hati sebab tak mampu beli. Gitu, haha! Suka psycho diri sendiri.

Beli itu ini kat kedai pakistan tu, tetiba aku cam tak puas hati. Laju je mulut aku tanya. Ni satu berapa??

Oh itu frame 1 RM10.

???????????????????????????????????????

??????????????????????????

Haku bagaikan tidak percaya, ahahahaha! Kena gelak sebab dah gigil2 tangan mencari dompet.

Sekali Qery menyampuk.

Murah la lagi, bagi diskaun sikit, ambik banyak barang ni.

OMG, dia ni kan.. Dah murah la tu. Sobs.

Pastu orang tu cakap, okay la RM8.

?????????????????????????????

Terus aku jeling Qery, bukan jeling bengang tau, tapi jelingan kasih sayang, kahkahkah! Suka mak nak, terus jadi RM8.

Sepi seketika, tetiba orang kedai tu cakap..

Ambil la dua, saya bagi RM15.

Okay fine, meh sini tengok corak apa ada, aku dah bersila kat situ cam memakcik. Hahaha! Eh mana boleh cenggitu, kena ambik dua ni. Satu bagi mak aku, satu bagi mertua. Walaupun bukan untuk aku, tapi kalau tak dapat beli tu, boleh termimpi jugak, hahaha!

Kat rumah mertua lupa nak ambik gambar, tapi lain sikit la. Dia more to classic. Yang bagi mak aku ni cam ceria-ceria kan. 

So harga dia 1 RM7.50. Murah gilaaaa kan. Tapi kau jangan lah bayangkan kualiti dia tip top ke hape. Dia guna plate yang nipis tu je. Bukan yang jenis batu berukir berat baling anjing boleh mati tu. No no no. Tak kisah la, yang penting chantekkk. Kennn..

So, kalau korang nak, frame ni ada jual kat GM KL (Chow Kit), Tingkat 7.  Dekat dengan kedai jersi. Aku rasa situ je kot ada kedai pakistan. Depan kedai jual paper bag. 

Tapi takyah la semata-mata pegi situ nak beli frame. Kecuali kalau korang memang nak ke situ, boleh la beli. Atau ada kawan2 nak ke sana, boleh la kirim. Tapi kalau korang masuk GM KL ni, kompom korang akan beli memacam punya, rambang mata.

Ok, diharap membantu semua. Kbye

Comments

Anonymous said…
cantik kot...kalau sepet p beli lagi boleh lah order ngan sepet...