Entry Mak-Mak

Seriusla korang, bila jadi surirumah ni. Kadang tu nak buat kerja memang terhad. Dapat pulak anak jenis nak ngempeng je. Stress hakak. Haha!

Dulu aku pernah tunjuk video kat ig yang aku tak boleh jalan jauh sikit dari Qaiser, baru berapa tapak dia dah meraung, tik tik tik airmata dia. Drama betul. Jap aku masukkan kat sini video dia supaya korang boleh tengok jugak.

A video posted by Sepet Noh (@sepetnoh) on


kau tengok berapa tapak je. 

yang ni pulak sibuk nak cek aku tak pegi mana2.


tapi ni video baru berapa bulan lah.

Kalau aku nak buat kerja, dia pun sibuk nak duduk kat sini. Last-last jadi dia punya dah. Korang bayangkan, daripada aku tak tau apa-apa lagu omputeh, sampai aku dah hapal. Qaiser tak boleh dengar music, nanti tergedik2 joget. Tak kisah la lagu kartun ke apa. Kalau kau bukak chanel Korea tu kan ada KPOP joget2 tu kan. Dia berdiri sambil joget. haih perangai mak dia.

Masa dia sibuk tengok kartun aku cek handbag.

Lego pun ada. Sudu pun ada. Entah bila dia masukkan. Lepas tu perfume aku bentuk bulat. Boleh dia pegi baling baling, dia ingat ball kot. Sabo je la, sampai kemek-kemek penutup dia.

A video posted by Sepet Noh (@sepetnoh) on



Ok semua bye bye



Comments

zamzarina said…
hihi..comey la dia..geram jer aunty tgk..isshhhhh
Izyan Balqis said…
comel qaiser. senyap je tengok cartoon~ =)
eima said…
comey ..... cerdiknye die hahaha