Raya pertama part 1

Sebab gambar banyak gila, jadi buat la part 1 part 2. Macam biasa, pagi raya sediakan kuih raya, masuk dalam bekas. Buat air siap-siap hidang kat hall. Bawak pinggan naik, cawan, sudu, garfu, panaskan rendang, sup, potong nasi himpit. Tunggu adik beradik datang. lepas tu kita snap gambar banyak-banyak.

Aku malas nak cite. Korang tengok je la gambar yang ada okey

Kuih raya. Ada banyak lagi. tapi kita letak sikit-sikit dulu. Nanti kalau yang tu dah habis baru kita bukak yang lain.

 Budak-budak ni sibuk pegang camera. Konon handal sangat lettew

Masing-masing buat hal sendiri, selalu yang lelaki dia steady sikit, ko tengok pompuan, kompom gedik habis. Bukan aku ajar eh.. lalalalala~~

 Tetamu pertama, jiran terbaik selamanya..huhu!

Jiran yang sama, (adik beradik). pulak tu sama tema pulak bajunye dengan keluarga kitorang. Sampai dah tak perasan mana jiran mana tuan rumah..

 Pantang nampak camera..

 Me and Merah

 Masa ni snap banyak-banyak lepas tu wassap kat kaklang. Kaklang yang tak sampai lagi. Bagi dia jeles, walaupun hakikatnya kaklang malas nak layan. hahaha!


 Lepas tu kaklang pun sampai..
 Terus sambung snap gambar.

 Budak yang nak kawin dah. Yeay! Hahaha!

 Kaklang dan Ode

 Abanglang dan emak, ala anjeee nyeee... *buwek* haha!

 Masing2 tengok fon. takde fon tak boleh hidup dah..

 Maafkan saya...ahahaha!

 masa ni tengan tunggu jiram balik sebab nak salam raya.



 Family Che Nah datang beraya.

 Semua orang muka minyak2 sebab panas..

 Abangndak yang rasa hot gila time ni, semua nak snap dengan dia. 


 Kaklang dia dajal aku tau. Dia kata nak snap gambar sama-sama. Lepas tu dia gi wassap gambar ni kat Qery.  Kalau aku tau, kompom aku akan lebih ayu..huhu!


 Beraya rumah jiran..tapi tak snap gambar sebab malas

 Ajoi dan Angah, sebaya. Aku suka usik dorang ni pakwe makwe. Kuikuikui! Sebab angah ni kalau ajoi pujuk mesti cair. Dulu Angah masa kecik, kalau merajuk sentap semua kan, orang lain takleh pujuk selain ajoi. gedik okey, hahaha!

 Motif??

Sesi bermaafan.

Anak buah..

pening kepala aku nak bg duit raya kat dorang ni. tahun depan maksu nak duit raya jugak, tak kire! Huhu!
Aku tetiba takde idea nak cite. nanti la next pos eh. 

Comments

Wahh, meriahnya. Salam Aidilfitri :)
Kasih nur azie said…
sepet. ode sepet tu keje kat f&n ke?
Cik Puan iLa said…
Gojesnye semua!!!! ;)
Princesa3290 said…
Selamat hari raya sepet! :)
Princesa3290 said…
Selamat hari raya sepet! :)