Dating Part 2

Lepas berbuka kitorang jalan-jalan kejap. Sebab Qery belum beli baju raya omputih lagi. Jadi kite gi cuci mata dulu la. Lalu satu kedai ni nampak seluar biru. Qery kan K-Pop. Terus dia hentak-hentak kaki 'Nak Nak Nak Suar biru' Duhhhh....okey kita masuk kedai ni. Kalau dibiarkan mau dia berguling-guling kat jusco ni. Malusss, jatuh reputasi i....

Paling malas beli suar Qery sebab dia peha besar. Sapa-sapa yang peha besar memang payah nak beli suar kan. Sebab bila pinggang ngam tapi peha ketat. Bila peha ngam pinggang longgar. Kesian.. Tapi kang kalau tak beli lagi payah. Lagi banyak drama. Cecepat suruh dia test. Suar ni ada warna hijau, merah, pink? tak sure, dengan warna biru. Aku suruh dia amik hijau tapi dia nak biru jugak. Lantakkan..

Ketat. Sexy. Auw! Haha! Qery kan dia macam tonggek sikit. Haha! Sukati aku je..aku kadang2 tercabar jugak, tapi cakap dalam hati je. Lelaki kuat bersukan selalunya macam ni la. Aku ni larian pun merentas desa. Itu pun jalan je, kalau nampak cikgu baru lari sikit-sikit macam jogging tu. Itu pun tengok cikgu la, kalau yang tak garang sangat buat tak tau je..Kong ajo. Kuikui!

Sebab tu kalau aku lari Qery gelak tak hingat dunia. Dia cakap aku lari macam berjoget. Der?? Comel kot kan...hahaha! Ok abaikan. Lepas tu kitorang masuk kedai-kedai lain. Qery ni pantang tengok warna pink. Mesti nak je. Rimas aku. Baju pink benti, suar pink benti, kasut pink benti. Suka warna pink. Nak pitam aku. Dia ingat dia Aqasha? Hoih~


Semalam dia cakap kat aku, dia ternampak-nampak kemeja purple dalam Jusco tu. Selagi tak beli hati tak tenang. OMG macam perempuan. Aku pun tak camtu.
 
Cikgu kan pakai kemeja je banyak. Lagipun dia kan nak raih undi tahun depan Guru paling kemas. Haha! Lawak gila, semata-mata je kan..

 Aku kan dah tak keja, jadi dah kurang la beli kemaja. Kalau tak dulu aku pun sama je dengan Qery. Mesti tengok bahagian kemeja. Walaupun malas nak beli kemeja. Tapi kena beli jugak, takde pilihan. Kemeja kan sama and lebih kurang je design. Boring kot.

Happy dah Qery dapat beli suar biru K-Pop dia tu. Dia cakap nanti nak beli baju pink yang ada bling-bling. Wth? Nanti aku kena jalan dengan orang yang pakai baju bling-bling. Rasa nak pitam..

Suka pandang tempat lain. Memang Aqasha sangat *tanganduaduadiatasbahusambilmatajulingjeling*

Gedik kan? Buat-buat muncung tu kan untuk gegirl je. Aku pun tak buat macam tu. Dia rasa dia comel sangat kot. Wateverrrrrr....

Comments

awww.ketat nya sua !
nasiblah ko Sepet dapat boifren jembu ! hahaa
Qery ni pandai melawa lah, rasa nya dia boleh menang pertandingan tu nanti.