Jangan tertipu dengan kulit wajah aku yang nampak licin.

Ish, aku sebenarnya tak sanggup nak terima pujian yang kata muka floles la, licin, gebu, apa la kan. Sebab muka aku tak licin pun.. Aku pernah up entry pasal rahsia muka bersewi-sewi aku tu kat sini --> Wajah Sebenar Tak Cantik Mana, mungkin gambar tu jauh sikit so korang tak dapat nak bayangkan sebenarnya macam mana, tapi kalau korang tak percaya, aku boleh upload kan lagi muka sebenar tanpa camera 360. Hehe!

Sebab aku sedar diri memang tak cantik, tapi bila upload kat blog haruslah nak tunjuk kat orang yang cantik je kan.. Takut semua orang tak nak baca blog sebab ngeri dengan kulit wajah aku..huhu! jadi  camera pulak boleh download camera 360. Alhamdulillah...haha! Tak payah aku nak edit-edit, terus cantik.

Gambar ni memang besar, nak tengok bulu hidung pun boleh kot.

Yang kiri tu guna camera 360. Camera 360 ni, dia akan save dua gambar, satu ori satu yang dah edit tu. Jadi ko boleh bezakan la antara tak edit dengan edit. Memang lain la kan. Kecualila muka kau memang dah tahap cantik gila babeng tu. Tu takyah download pun takpe.. pakai henfon pun tetap lawa..

Muka aku pucat je, takde la bersinar-sinar cahaya keimanan ke apa, takde pun...Itu efek lebih. Kalau ada cahaya cecepat aku snap gambar supaya nampak putih..Aku takde la putih sangat.

Ok, dah boleh bayangkan kan macam mana kulit wajah yang sebenar. Lepas ni jangan tertipu lagi okey. Malu tau orang puji padahal muka sebenarnya biasa je..huhu! 

Sapa-sapa nak muka macam ni boleh la download camera 360 sekarang. yang ada android semua boleh download kan. Cecepat download, lepas tu boleh la kita sama-sama feeling cantik, tak payah susah-susah nak edit gambar.


Inilah rahsia kulit wajah cantik tanpa perlukan mekap. Kuikuikui!

**************************************************

Untuk cek beg korang still ada ke tak kat aku, boleh tegok kat sini k
Diskaun 20% Full version

Cepat sementara stok masih ada =)

Comments

Anonymous said…
hahha..kita dah download dah..
aah la xpayah nk edit2 dah..
Unknown said…
woooo begitu rupanya.. ade fren kat fb hakak tu kan.. dok jual barangan skin care.. dia tepek muka dia sejibik licin mcm muka sepet tu... main tipu tul... heheh.. tp sepet ttp cun walopon tak edit maa...
Sepet said…
Tentang Kita : suram la...huhu!

Siti (Butik Fatma) : Kannn. takyah edit, terus floles..huhu!

adriea : Tak yah caye sangat kak, kalau tak mekap tebal, kompom camera 360, kahkahkah!
nalsweet said…
tp dia mcm bg nampak muka sepet jd kuning kan?walhal gambar real putih..sepet xpyh pakai 360 tupun dah ok kot..

p/s:gila kejam awak ni..bikin akak saspen jek biar comment akak yg td tu x ber-reply..ceit!!
::cik asha:: said…
la patut ler nmpk cantik je..hehehe..
tp kamu mmg natural beauty..
ASLIZA said…
downlod guna BB bleh ke??nama apa eh sepet???tak jumpa...huhuhuhu
xedit pon kamu tetap lawa :)
masammanis said…
selain camera 360..edit pkai apa lagi tapi sama cam cmra360..yg leh pkai pc je :)
masammanis said…
selain cmra360,edit pkai apa lagi tapi sama cam camera360..tp leh pkai pc je la ;)