Beli Kasut kat Bata

Ko tau apa motif datang Jusco lagi? Selagi dia tak dapat tengok cite Step Up tu lagi sekali, memang dia tak senang hati. Geram je aku. Terpaksa tengok lagi! Pulak tu, bila dah habis mengendeng-ngendeng kat aku kata nak tengok lagi. HOI! Beli CD dah la kan...

'CD tak sama sound efek dalam wayang lagi best'

Tehkahnan makcik

Step Up memang best, tapi bila tengok benda yang sama and dah tau jalan cerita benda tu jadi still best, tapi dah tau la. Paham tak? Sebenarnya dia dah jnji nak belikan aku kasut kat Bata. Hehe! I kan takde kerlas. Bata je la yang aku suka pun.

Tapi sebenarnya aku lagi suke beli kat Bata, sebab kasut dia selesa. Dalam dia lembut. Kaki yang manja macam aku ni layan Bata je.

 Kasut dah pilih dari minggu lepas, tapi yang sedihnya kasut tu dah takde size. Sentap! Nasib baik masa tu ada dua pilihan. So tak dapat yang tu, kite beli lagi satu. 

 Maybe kat mata korang macam orang tua. Hello? I memang dah masuk fasa orang tua. Sobsss
Tapi bila pakai cantik je...

 Baju dari FemmeFashion2u

I kena masuk bilik air dulu baru boleh snap gambar gedik, kalau dengan Qery apa pun tak boleh. So aku masuk toilet dulu. Nasib takde orang.
 
Cantik tau. Baju ni adalah hot item jugak. Asik sold out. Tapi dia selalu re-order balik. 
Banyak lagi baju yang cantik. Korang tengok kat sana sendiri eh. Harga baju yang aku pakai ni RM34

Gambar bawah ni yang aku copy model pakai.

Comei sangat, ofkos la model lagi ramping dari i. Benci. huhu! Tapi bile aku pakai beginilah jadinya..

 Pun cantik kan =) Mak aku pun suka..hahaha! Tapi mak tak sesuai la pakai. Jangan tetiba kang baju aku ni dalam almari emak. Ah sudah....

Qery pun suka. Aku lagiiii suka. Sapa-sapa nak boleh tengok kat FemmeFahsion okey

Bye!

Comments

lina said…
kasut bata memang selesa dan berbaloi beli :)
kite gemuk , xmuat la... hahaha
Epal merah said…
mcm same je size model tu ng u spet..jeles! menck!
Unknown said…
cantik la sepet pakai shawl macam tu... baju pon cantik...
s.y.a.r.q said…
same jugak..suke gak kasut kat bata. Selesa plus tahan lame. Tadi tgh hari baru je g Bata kat SACC...Sandal yg dikehendaki dah tak ade size. (T__T)
Haah memang cantik kasut dan baju awak.
NenetPenne (NP) said…
awak dgn qery tak penah gaduh kaw2 ker? baguslah... mcm dah serasi dah... baik kahwin cepat...suruh qery masuk minang cepat2... :)
Rina277 said…
eh..kite pun bli baju yg sama online kat fb..tapi murah sikit lah rm25 jer..hehe..
Sepet said…
lina : Selesa kan.. saya suka sepuluh ratus kali

nadia : Yeke tak muat? Ala baju dia free size tu, rasanya muat sebab saya pakai pun ada besar sikit.

Chikova_Airashii: Model lagi kuyuuss aaaa...sob sob

Anne : Cantik kan? Auw! Hahaha!

Rina277 : RM25? Lain sikit kot. haha! fb mana tu??

s.y.a.r.q : Sentap kalau takde size kan. grrrr

sharifah rosidah : Cantikkan aunty, murah je tu..huhu!

NenetPenne (NP): Ala gaduh-gaduh biasa je, sentap merajuk lepas tu esok dah lupa. baik la balik. hehe! Kawin? Amin..haha!