Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Aug 28, 2012

Raya Ke-2 Di Kampung (Adik Beradik Gedik Melampau)

Setelah menunggu adik beradik sampai kampung, korang tau pukul berapa dorang sampai, pukul 2 lebih hokey. Lepas tu nak menunggu semua sampai baru boleh beraya. Next year tolong tepati masa sikit eh. Kalau sampai awal boleh beraya rumah sedara lebih ramai lagi. Nak kena aku membebel jugak dorang ni. Tahun depan kalau lambat tinggal. Ewah garang tak i macam makcik2, haha!

Sampai je dorang ni, terus kita snap gambar banyak-banyak kat belakang rumah.

 
 Masa naik ni kelakar, masing-masing kasut mahal. Nasib aku kasut kat Bata je. Kuikui! Akak siap bukak kasut lagi, tapi kasut akak tu RM20 je kan?? Kisah apa masuk pasir ken?? Haha!

Badan akak lentik-lentik OMG! Kalah anak dara seperti i. 

 Yang si Ceera kitorang tak bagi naik, tapi dia degil, nak nak jugak. Lantakkan..

Perut Makyong kemain lagi. Dan dia la yang paling over

Ceera mesti bajet artis gila time ni. Aku perhatiii je perangai dia.

Jemah, masa ni aku tanya dia 'Hoi tak gosok baju ke?' Sebab baju dia kedut-kedut. Rupanya memang baju yang dia beli tu senang kedut. Tapi bagus jugak, tak payah gosok, senang. Haha!

Motif kitorang snap banyak-banyak sebab nak bagi adik beradik lain yang tak sampai lagi jeles. Sebab dorang ni suka borak kat wassap. Adik beradik depan mata pun sibuk nak berwassap. Tak paham haku. 

Esok lusa kang anak-anak tak bercakap sesama sendiri sebab wassap je dalam fon korang jangan marah eh. Tu idolanya adalah mak masing2. Kuikuikui!

Amboi Ceera

Dah habis posing kat pasir tu, kita amik gambar dengan Cik Intan pulak.

 Cik Intan pun pakai baju Biru? Tahun ni ramai pakai baju biru kan. Aku tengok kat facebook memasing gambar baju raya warna biru. Sama la kite

Aku behave lagi

Aku tak tau kenapa kaki aku macam tu. 

Lepas tu Ceera dah surrender, dia masuk rumah. Bagus, kalau tak dia je yang over. 

Pokok kelapa pun jadik


Inilah koleksi gambar gedik kami. Terima kasih kepada jurugambar kita "abangndak heibat' atas kesanggupan beliau melayan kakak-adik iparnya yang gedik. Tapi tak boleh lawan gedik isterinya sendiwiii.. hahaha! Kbye!

5 comments:

evagurl izma said...

bestnye!!

Rina Ellisa said...

hikhikhik.. comil!! :P

ceera said...

omg, letak gambar atam dari belakang. Buroknya, hahahaha...

mummy alisha said...

suka tengok kak ceera posing mcm model aje...

Bradpetehoops said...

Beautiful women!