Kali ke dua kat Kenny, bosan haku

Aku paling malas bila nak makan kat Kenny ni... Kalau 3 bulan sekali okey boleh la layan lagi. Ini sebulan entah berapa kali. Menyampah dah aku tengok ayam dia. Tak tau la apa yang sedap sangat sampai si Qery ni suka gila makan. Kalau makan sini pun macam biasa la order benda yang sama. Kang kalau aku tak layan kang sentap.


Suka bagi nama K. Ingat Dato K kot. Malas aku nak feeling Tok Ti je...kihkih!


Ini aku punye
 

Ini Qery punye
 

Coklat = Qery, Pisang = Aku
 

Dua-dua minum ice lemon tea.


5 minit sebelum berbuka. 
 

Muka Qery tak boleh bla
 

Mungkin dia rasa dia comel

Last sekali ice cream kesukaan Qery


Dap eh..kenapa dia suka sangat?
 

Sebab kek kat bawah dia tu dalam dia ada coklat, dan coklat tu panas. So kombinasi coklat panas bersama ice cream memang kena tekak dia.

Itu la juadah berbuka semalam. =)

Comments

ny+mi said…
kek tu nampak sedap sangat! ni baru tengari pun da telan air liur ni!! sepadan la korang..cepat lah kawen,hehehe ;D
haryati said…
isshh...lama tak pi K ni...sedap pulaklah tgk makanan tu....
Pakcik kenny ni kalau sekali sekala sedap lah tapi kalau selalu rasa nak muntah, muak.
comellllll:) cepat kawen ye
Hidayah said…
ekceli bf sepet nih hensem kan?

entah berapa byk la hadiah hari guru yang dia dapat kan..?

:)

sepet mmg dah cantik la , tak payah nak bagitau pun sepet tau kan?