I love Whitesoot

Kegilaan memilih baju semakin menggila bila-bila lagi nak Raya. Semua baju dari Whitesoot pun nampak cantik. Juling-juling mata aku ni. Siap mintak tolong akak aku bagi idea mana yang lagi cantik. Tsk tsk tsk

Tapi aku dah pilih dua baju, bajunya pun dah sampai kat tangan i yang mulus ni. Ada beberapa baju cantik yang korang mesti tengok. Sebab Whitesoot update baju dia setiap hari Ahad hingga Khamis setiap jam 8 malam.

 Skirt yang cantik dari Whitesoot. Tapi bila fikir-fikir aku tak sesuai pakai skirt sebab perut aku buncit. Pheewww

Tapi skirt dia memang cantik gila kan. Korang beli la satu, nak hadiahkan untuk aku pun takpe, aku kempiskan perut malam ni jugek..hehe!

 Baju ni pun gojes. Warna dia aku tak pernah ada lagi. hehe!

Aku suka baju ni, tapi warna ni dah sold out. Sobs...ada lagi satu warna dia grey kot kalau tak silap. Tapi aku suka yang ni...Frust

Ini pun comei sangat. Lagi-lagi kalau aku yang pakai. Aku kan comel. Pasti comel mengenakan apa-apa baju. Auw! Hahaha!
 Merah? Atau.....

 Biru? Tak tau nak pilih mana...

Yang penting baju kat atas ni memang cantik. 

Korang nak tengok lagi banyak baju cantik. Pergi ke Whitesoot. Nanti kepala korang pun pening tak tau nak pilih yang mana. Korang banyak duit kan, beli je semua. Senang cite. Hehe!

**********************************************************

Jangan lupa KLIK SINI untuk tengok promotion diskaun 20% pembelian beg. Cepat sebelum terlambat. Hehe!

Comments