Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Aug 9, 2012

Duit Raya...

Semalam Qery bagi aku duit baru. Dia tersalah tukar dengan kawan dia. Sebenarnya bukan tersalah tukar la, kerana ramai nau kawan kerja bank, dia cakap kat orang ni nak tukar RM300, cakap kat orang tu nak tukar RM300, so terlebih-lebih. Dia kata banyak sangat. So dia bagi aku. Bukan bagi, gila dia begitu pemurah nak bagi aku. Kita tukar la.

Bagusnya sebab kawan dia siap bagi sampul lagi. Tak payah susah-susah nak dapatkan sampul. Sekarang ni susah nak dapat sampul. Kalau dulu tiap kali beli barang mesti dapat sampul free. Sekarang jangan harap la kan. Balik tu terus masukkan duit dalam sampul untuk anak buah aku..

Kire-kire berapa orang.

1. Ika
2. Ajoi
3. Angah
4. Ajai
5. Ayin
6. Nabil
7. Danial
8. Hadif
9. Merah
10. Nisa
11. Darwish
12. Anoi
13. Hakim
14. Keisha
15. Mia
16. Qayyum

OMG, kenapa anak buah pun dah ramai. Mereka tumbuh bagaikan cendawan.. Huhu! Itu belum tambah Emak dengan Abah. Sobs..... Takpe, masukkan jugak dalam sampul.


Duit raya setel. Baju raya aku je tak beli lagi. Tapi baju omputih dah setel. Ada 10 helai. Baju kurung selai dua cukup. Ko bukan jenis ayu sangat. Okbye!

7 comments:

Mooniqueen said...

Banyaknya Baju omputih? MQ satu pun takde lagi...

ceritera-chinta said...

sepet tu kira sikit 15 nie belh sy ja dah 21 cmpur hsbnd nasib sornag dah 22...hahaha tawakal jek lahhhhh

azean said...
This comment has been removed by the author.
azean said...

sepet>nama nama anoi anak jemah takde?sian anoi kabana...ekekek

Siti (Butik Fatma) said...

hahhaha...baju owg putih tak tahan..
selamat hari raya hana^_^

ceera said...

Berlagak gila ada 10 helai. Benci haku

Irfa said...

eh anak akak ko dah kira ke belum ni?tambah lagi 3 ye ;)