Blogger popular baca blog i

Harini kan aku tak update lagi. Bukan apa uols, Qery dah start cuti. Jadi aku pun kemain lagi la nak bercinntaaaa je kejanye. Hikhik!

Tapi before dating, i gewaaaam sikit la dengan Qery. Janji nak kuar pukul 1. Nak gi jalan TAR then balik rumah. Lepas tu aku dah siap-siap dia cakap kereta dia still tengah servis. Takpe lagi aku tunggu. Sampai pukul 3. Angin sudah sampai kepala. Huhu!

Tapi bulan puasa ni tak elok marah. Buat tak tau je la. Jadi aku tukar plan, kita gi beli baju raya lepas tu berbuka kat luar je. Gambar tak snap la sebab malas nak keluarkan fon. Balik rumah bukak laptop, bukak facebook dulu. Sekali nampak blogger popular tag i. Teruja sangat.


Ceera komen i. Auw! *mata ke atas*

Esok i update you baca tauuuu...lalalalalala~~

Comments

ceera said…
Nk kena lempang ke kena lempang?
Irfa said…
selamat hari raya ye dik sepet ;)
Irfa said…
ops lupa..rabu yg lalu kita jumpa akak awak,kak jem dan sominya kat seremban 2..kita tegur tp dia macam malu-malu je ;)
nalsweet said…
haha..sah-sah blogger popular tu pun binti NOH..ape nak heran?hihi

adik beradik glemer..best betul!

selamat hari raya sepet..
update la lagi..update la lagi..
Unknown said…
nama akak masuk tuu...hahah