Berbuka hari ke semalam (malas nak kira)

 Sup Tulang - Abah beli

 Kacang Panjang tumis - Mak masak

 Ulam rebus - Mak masak

 Sayur pucuk ubi masak santan *nama adalah hentam semata-mata* - Mak masak

 Burung Puyuh goreng = Aku beli kat param

 Kuih - beli kat param

 Rojak - Beli kaat param

 Kuih - Beli kat param

 Ikan goreng - aku goreng sebab senang. haha!

 Cempedak ke nangka? tapi goreng la. - Mak aku goreng

 Air tebu - beli kat param

Ayam goreng berlada - Beli kat param, tak tau sapa beli

Tu la makanan semalam. Kuih banyak lebih. Membazir.

Aku tukang masak nasi je. Yang lain mak masak. Hehe! Anak bertuah... =P

Comments

bertuah mak ko dapat anak macam ko kan :)

sama jelah ngan aku pon, kata ari tangan mak is the best kan
ny+mi said…
banyak yg mak akak je yg masak ni..hehehe..xpe2,sy pun x bape suka masak memasak nih,haha