Carinna Boutique

Sticky Mode : Entry baru di bawah =)

Aku ni memang pantang dengar baju kan. Hihihi! Terus gedik yang hamat. Bukan apa, selagi baju raya tak dapat cari aku akan sibuk tengok baju raya online. Walaupun takde masa sangat nak tengok, tapi tengokkan jugak. Sebab nak gi beli kat Masjid India waktu-waktu macam ni memang la aku tak sanggup. Nak gi PKNS, pun dah tak sanggup. Sesak sangat. Lagipun kat Carinna Boutique ni pun baju dia cantik-cantik.

Marilah kita sama-sama usha k. Ini aku susun dari yang termurah sampai la termahal, sebenarnya tak mahal mana pun..semuanya mampu-mampu belaka. Tak lebih dari Rm150, Carinna Boutique ni banyak jual kaftan, and blouse tau, jadi meh aku tunjukkan baju-baju Carinna Boutique yang comel ittew

 Baju Pokodot ni cuma RM25. Kejap ada lagi yang harga dia RM25, aku upload satu lagi

Yang ni pun RM25, murah kan...cantik dan simple. Semua peringkat umur boleh je pakai.

Yang ni pulak RM30. 

Yang ni RM60, kalau nak beli untuk ibu, atau hadiah untuk wife pun boleh. Sweet-sweet je

Baju ni sangat lembut, pakai dengan kain yang batik moden lagi cantik, eh ada kain batik moden ke, sukati aku je, hahaha! Alah yang batik macam ada fesyen sikit tu..takpun nak senang pakai dengan jeans pun dah comei. RM65. Ada lengan pendek, ada lengan panjang. Harga sama.

 Ini pun RM65, beli cepat sebelum habis. Carinna Boutique ni memang nak celarkan stok dia, sapa cepat dia dapat k

Yang ni pulak RM75, leher dia sampai atas, so kalau korang beli yang macam ni sesuai pakai tudung yang ala-ala turban ke, atau masukkan tudung dalam baju ke kan..kan? Sebab nak nampakkan manik2 cantik tu..

Yang ni RM80. Dia siap ada brooch lagi. Nak gi kerja hari Jumaat pun boleh... =)

 Sekarang baju trend macam ni kan, aku haritu nak beli tapi mahal sangat tak mampu. Sekali tengok Carinna Boutique jual RM100 je, nak mengendeng kat Qery, tunggu dia dapat bonus. Kihkihkih!

Yang ni pun RM100, tapi yang warna pink bawah sekali belah kanan tu RM120. 

 Yang ni pulak RM150. Warna grey tu cantik, kenapa la tahun nni raya buka warna grey???

Kalau korang berkenan kat mana-mana bajau dari Carinna Boutique ni, boleh masuk blog dia, sana semua detail dengan kain jenis apa, ukuran, saiz, fit tak kat badan korang tu, KLIK SINI

Lepas tu kalau korang rasa tak reti nak order thru blog, sebab korang takde blog, Jadi boleh LIKE FANPAGE CARINNA BOUTIQUE, click je kat aku highlight tu..hehe!

Terus mesej sana, sebab aku tau korang ni lagi suka mesej kat fb dari isi form kan..kuikuikui!

Eh lupa nak bagitau, special untuk bulan Ramadhan ni (sehingga 18 Ogos)

Beli 1

U lagi 1 kan ble tak u tulis for ramadhan promotion, valid until 18/aug
buy 1 item = rm2 off
buy 2 items = rm4 off
buy 3 items = rm7off
buy 4 items = rm10 off

Jom shopping baju raya kat Carinna Boutique!

Comments

rohayu osman said…
yg polkadot tue DE lagi tak...
Sepet said…
cuba tanya owner butik, http://carinnaboutique.blogspot.com/