Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Apr 12, 2013

Kepada pembeli AuraWhite Versi Warna tak pekat, rasa tak sedap. Hihi!

 Kemainnn tajuk dia.. Hihi! Sejak minggu lepas aku dapat beberapa aduan..eceh..aduan katanyaaa... Yang Aurawhite korang beli

1. Takde rasa
2. Warna cair

 
Untuk menjawab soalan di atas. Haritu aku restock, stok tu bercampur2 yang okey dengan yang tak okey. Kilang yang buat Aurawhite ni terlupaaaa nak letak pewarna kot. Boleh? Haha! Dengan itu.. Kalau korang nak tukar... boleh... Dengan syarat...

1. Belum guna separuh jar lagi.
2. Apabila dibancuh..air tu kelihatan seperti di bawah..

Yang gambar kiri tak de rasa dan warna cair, yang okey gambar kanan.
Aku nasihatkan...pulangkan kat aku je. Jangan paksa diri minum benda yang tak boleh nak lalu kat tekak. marilah minum Aurawhite yang betul2 rasanya sedap. Hihi!

Ada beberapa orang je yang dapat stok ni, tak silap aku ada 2 3 orang macam tu. Meh hubungi aku balik ye. Aku bagi alamat, korang pos. Barang selamat sampai kat aku. Serta merta aku pos Aurawhite yang baru kat korang.

Bagi bekas jar je tau. Shaker tak yah la pulangkan..shaker boleh guna lagi. mihmih! Maafkan di atas kesulitan yang berlaku.

 Dengan Aurawhite yang sedap ittew, marilah minum dengan konsisten, insyaallah....bertambah putih kite bersama-sama. =P

Semalam bukak IG, tengok nombor ni...


 Nombor homei kepit kepit kepit. Hihi! TQ Followers!!

P/S:

Promosi Myracles Beauty
PROMOSI KOMBO 1 (1 Set Myracles Beauty + 1 Botol Opti E Plus) = RM 300 (Sem) / RM 330 (S/S) Bermula 12 April - 31 Mei 2013
PROMOSI KOMBO 2 (2 Set Myracles Beauty) = RM 300 (Sem) / RM 330 (S/S)
Bermula 12 April - 26 April 2013

5 comments:

Shima Mazlan said...

aku rase aku dpt yg xsedap tuh la .. aku dh whatsapp ko ..

warna wardiya said...

akak,sedapke?

Tudung Fashion Terkini hanya dia WARNA WARDIYA :)

https://www.facebook.com/warnawardiya

"CT CoMeL" said...

cik sepet...kamu memang sgt2 cumels ler...kang kamu kawen kiter nak kasi kamu present tau....ok cik sepet...lebiu n gud luck...aminnn

NinaAz said...

Sepet dah sedia putih lol

Peach ily said...

Mine is tastless.. thank you for your info