Rak baru, mintak-mintak abah tak kecik hati la ye..kekeke!

Dalam bilik aku takde rak. Kesian. Almari cermin kan mak iolls dah ambik balik. Selamber gila ambik mentang2 dia punyeeee..huhu. Dulu rak cermin tu aku letak semua teddy bear, handbag dan buku. Masa mak ambik rak tu, dia cmpak je semua barang2 aku kat lantai. I is nangis di dalam hati. Haha! Ok tak payah nak poyo sangat. Aku memang nak beli rak baru. tapi tunggu la ada duit berkepuk dalam poket Qery baru kita gi cari almari gojes okey. Kenapa poket Qery pulak? Aku pun tak tau..hihi!

Bila takde rak, nak simpan stok rasa susah sikit la. Takkan la nak letak dalam kotak je. Apa kelasss kan.. *amboi..haha* Jadi nak tak nak pujuk Qery beli rak jugak. Haritu tengok kedai pakcik noh, rak memang ada, tapi yang tak bertutup. Kalau ada pun yang glass punya. Langsung tak privacy.

Jadi, aku pujuk Qery gi singgah mana-mana kedai perabut. Dekat rumah aku banyak gila kedai perabut, tak payah susah-susah pergi Ikea.

Baru jejak kaki kat kedai pakcik ni, terus nampak satu rak. 5 pintu. Semua bertutup. 3 pintu ada lock. Pastu tanya uncle tu.

Aku : Uncle, ini berapa??
Uncle : Ini bagi u Rm199.
Qery : Kecik sikit takde?
Uncle : Ada, 3 pintu punye. RM120. Tapi belum pasang. U mau?
Aku : Saya mau 5 pintu. Diskaun sikit tak boleh uncle *sambil buat duck face*
Uncle : Em..... *fikir kerut-kerut dahi* RM160 bagi u.
Qery : Rm150.
Uncle : Haiyaaa boleh la boleh la kasi masuk itu kereta sekarang.

Wahahahaha!! Qery ni psycho okey.

Senyum senyum iolls dapat rak baru. Kekeke! Terus hantar balik rumah. Dalam hati berharap semoga pakcik Noh tak berkecik hati kerana beli kat kedai pakcik lain. Ekekekeke!

Buat masa sekarang ni, 2 pintu sahaja yang aku guna. Yang lain tunggu produk lain pulak =P


Abaikan barang lain, sila tengok rak sahaja. Okey la kan Rm150. =)


Sekarang stok ready, sapa-sapa nak cepat wassap/sms aku yeah. 0122678134 - Sepet-

Felinna Inchloss (untuk kurus) RM75 -Semenanjung /RM80 -Sabah Sarawak
Felinna Vit C + Pure Collagen (Untuk kulit cantik bersewi-sewi) RM85 - Semenanjung / Rm90 - Sabah Sarawak.

=)

Comments

Macam anak aunty punya tapi dia punya 3 pintu je dan bersambung dengan meja study....warna sama.
a.R said…
Felinna Vit C + Pure Collagen pun mencerahkan kulit juga ke sepet?