Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Nov 11, 2012

Nak gelak ke nak geli?

Aku bosan. jadi bukak facebook. Skodeng sorang-sorang punya wall. Ok la malas cerita panjang. staight to the point.

aku terbaca sorang budak sekolah rendah ni punya status. Girlfren kepada boifren.

'Mama sayang papa, mama rindu sangat kat papa. Mama taknak papa tinggalkan mama, Mama mintak maaf sangat-sangat kat papa, papa jangan la tinggalkan mama, mama tak nak hidup tanpa papa' ~~

Pftttttt (___.......___)

Apakah???

Kesimpulan yang aku dapat di sini, mungkin mereka gaduh, dan papa dia nak mintak clash. Mama merayu-rayu.

Okey itu je. Pesanan kepada papa ittew, nape uaaat mama cenggituuuu?? Cian mama.

Der.....tak dapat terima okey!! hahahahaha!

Budak-budak ni advance sangat. Gatal sangat benti sekolah kawin je dik oi. Dah sampai tak boleh hidup bagai.

Pelisss la...

14 comments:

NUR AIN ILYANI MOHD ZIN said...

haha budak2 zaman skrg ni advance sgt. mencik.. haha

Vee Lea said...

Aa, slalu tgk benda cm ni. Geli nak muntohh je tengok! Orang dah kawin pn tak over sgt cm ni, ni dorang yg lebih2. Pftss!

Fendy said...

serius geli....aishhh budak2 sekarang

Bella Heuheu ❤ said...

mesti dorg x dengar pesanan kak siti kat radio.. "kak siti risau lah. bukan apa, adik adik yang masih sekolah sudah sibuk bermain cinta"

Nur_cahayamataku said...

Hi... Mmg geli la style budak zaman sekarang...bercinta berlebih-lebihan....

Nur_cahayamataku said...

Hi... Mmg geli la style budak zaman sekarang...bercinta berlebih-lebihan....

-atiQah- said...

alahaaiiii...bru sekolah rendah tuuu..kecik2 dh ada perasaan cintan cintun.

Nini Mohd said...

selalu tgk status & comment camni.
memang nk muntah~

Shahada Fauzi said...

errrr..bukan nak tergleak ke nak geli ke hape..rasa nak pengsan ade la..(-_-")

kemaen bebudak skang ni bercinta..hish..

manusia -.- said...

kannnnnn . sangat menjengkelkan . phiewwww =.=

sharifah rosidah said...

Uweeeek...to baru baca fb...aunty pernah terdengar budak2 umur dalam belasan tahun tengah berbual kat dalam kedai baju...papa kalau mama beli baju ni cantik tak...ya Allah nak termuntah kat situ juga kalau boleh....aunty pandang anak aunty...anak aunty pandang aunty...dua dua rasa macam loya dengar mereka berborak...selambe je tak segan segan kita tengok dia.

Meg-ct said...

Seriously budak sekolah rendah?? isk isk isk

yana2605 said...

ishhh..budak2 zaman skrg dh tak cover2 klu bercinta..klu kita dulu2 cover2 takut mak bapak dpt tau..akk yg dh kawin ni nak letak status kt FB mcm tue pun rasa menyampah..

Azura Radzi said...

advance bebudak skang..