Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Nov 2, 2012

Sambungan Entry Tadi Bertajuk : Cermin mata ittew

Pukul 6 kan, memang matahari betul-betul nak turun. Jadi selalunya cahaya matahari tu memang buat aku silau. Qery ni walaupun dia drive, tapi dia selalu jugak curi-curi pandang aku yang comel ini. *dengar boleh percaya jangan* hehe!

Dia perasan la kalau aku bercakap sambil mata tak bukak tu, maknanya aku tengah silau. Korang bayangkan aku bercerita sambil tutup mata. Bukankan itu perilaku yang biadap. Jadi Qery terus pinjamkan cermin mata faizal tahir dia.


Kenapa nama dia cermin mata faizal tahir? Sebab bila kau duduk depan aku, ko tak nampak pun mata aku. Cermin mata tu jenis yang berkilat macam cermin. Boleh nampak diri sendiri. Paham? Tak paham sudah.
 

Aku tengok la jenis cermin mata apa yang Qery nak beli sangat tu. Beli kat kedai 2 hinggit je. Bukak-bukak plastik, nampak cermina mata warna warni. Huuuuu!!

I is teruja woi. Dulu masa kecik tak dapat.

 Homelll ghiilaaaa... Terasa muda 20 tahun. Haha! Qery kata tak nampak mata. Dia suruh amik skali lagi bukak mata beso-beso. 

 Omiomiomiooooo... Sukee!! Sapa nak belikan untuk anak Rm1.99 atau lebih manis RM2. 

 Cubaan untuk kelihatan seperti wanita ayu sebab pakai warna pink.

 Engko tengok, bingkai dia pendek sangat. Sampai terjolok2 kat sebelah mata aku ni. Tapi nak comel punya pasal. Sangguppp..

Amacam? Ayu? Atau nak kena lempang? ahaha!

 Qery pun nak ayu jugak, tapi Qery ayu versi ikan pirannaaaa

 cukup comel dengan kembangkan lubang hidung yang tak pernah kempis.

 Satu RM1.99. Sapa nak aku tak jual. Belilah sendiri di kedai RM2.

OTW ke rumah Ceera. Moh le kite...

Bersambung lagi.......

8 comments:

tiera_at said...

nape la akk nie comel n putih sgt.. :)

Anne mahli said...

cutenyaa!! tak tau plak cermin mata camni wujud lagi,murah pulak tu..hehehe,,

Zanira Noh said...

Senget!

ctie awe said...

hehe..comeynye kapel neyh

Princess Anako said...

wah.....comelnye..:)

bella hamzah said...

wah murahnya speck mata tu selalu tgk kat kedai rm10 kot.hehe comel gile

sharifah rosidah said...

Budak 2 orang ni kang dua dua aunty lempang.....tapi lempang anje anje je....serius kiut je bila Cik Zu pakai cermin mata yang macam rama rama tu sebijik macam cikgu cina yang dalam katun LAT tu...alah apa nama dia lupaaa pulak.

sepet a.k.a zack_u said...

tiera_at : Takde la. Ni bantuan camera360, hehe!

Anne mahli : Haah. Murah. rm2 je. beli laaaa.. =P

Atam : Comel la, apa yang senget. huhu!

ctie awe : Saya je kiut, Qery tak. =P

Princess Anako : Comel kan. beli la ada banyaka warna, pakaikan kat kucing. hehe!

bella hamzah : RM10 ke? Yang tu besar kot. Yang ni kecik je. Untuk budak2. hehe!

sharifah rosidah : Aunty lempang Qery je, dia yang bersalah sebab beli spek ni pastu tunjuk kat saya. hehe! Saya tau cikgu tuu..suara dia pelik kan..hahaha!