Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jan 29, 2013

Nak masuk majalah punya pasal, haha!

Gila glemer okeyhh. Haha! Takde la..haritu bos Myracles Beauty bagitau, mintak gambar aku nak masuk dalam majalah mingguan wanita. Suruh aku snap gambar dengan MB tu. Aku pun posing la dalam kereta.


Kemain posing dalam kereta luar kereta. Pelbagai sudut. Masuk majalah ken.... Tapi....rupanyaaaa....
Gambar tu, masuk 2cm x 2cm je, kahkahkah! Rasa nak lempang diri sendiri.


Aku banyak benda nak cerita ni, tapi tak sempat ahhh. Adoi la, ni pun rasa mengantuk. Haha! Sapa-sapa nak Myracles Beauty, sekarang harga PROMO RM156 termasuk postage sampai 3 Feb sahaja yeah.

Nanti la aku sambung cerita. nak membalut sekejap. Oh ye. Harini baru pos barang korang tau.Semalam abang pos cuti thaipusam la pulak. Hihi!

Selamat bekerja semua!

4 comments:

sharifah rosidah said...

Sejak jadi usahawan berjaya kamu tu sibuk memanjang tapi bagus lah kalau sibuk makna nya ramai orang beli barang dengan kamu.

Love Me Plz said...

adoi sgtlah homeyy wat muke camtuh..
haha chaiyok2

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

:)

meera said...

Hak,alooo... Sjak mula brniaga ni dah xde (kurang) cerita2 menarik dr sepet cam dulu2.