Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jan 4, 2013

JOM KE PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA!!

Ok sapa-sapa yang nak bertunang atau nak berkawin dalam masa terdekat ni. Apa kata korang singgah Pameran Pengantin Kat Ampang Point harini. Balik kerja tu boleh singgah kejap. 

Tak sempat nak pergi harini. Esok pun bolehhhh...hehe! Ahad pun masih ada. Baik korang pergi sebab masa ni pun dorang ada buat promosi itu ini. Dapat harga murah. bla bla bla. 

Jom ke Pameran Pengantin Malaysia kat Ampang Point


Jumpa kat sana =)

8 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. bestnya! sheila da kawin, tapi terasa cam nak pergi je. hihi boleh jumpa sepet kan?

Noura Qifays said...

nseb baek lme lgi nk kawen..kalau x mmg dh pergi tempat nie...ngeeee ^.^

Cik Cammy Lia said...

asyik promote pameran pengantin je sepet ni kn..nth bile lah dia plak nk ikut jejak ni hihi

Mira Adzlia said...

wah...mcm mau pigi ni...suke..suke..eh..haha

Zurina Hj.Zainal said...

awak yg patut pegi laaaa.....;)

sharifah rosidah said...

Aunty nak tengok pameran pengantin yang bernama Cik Zu dan Qery je....pameran2 pengantin dah selalu dah.

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

hu3...teringin jugak nak kawen.oppss...

CIK PIA said...

waahh.. bau nasi minyak la sepet..