Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jan 8, 2013

Cardigan chomel, saya pun chomel. Heeee =)

Semata-mata update nak tunjuk cardigan baru. Boleh?? Memang sifat menunjuk kuat dalam diri ini. Hahaha! Beli kat Tsugoi la ni. Haritu tu ushaaaa je cardigan ni. Sebab selalu kalau Tsugoi jual kompom sehari dua dah habis kan. Tapi tapi tapi, mana tau dorang ambik stok banyak pulak. Nasib ada untuk aku, takde la sedih sangat.

Jadi marilah kite menunjuk-nunjuk cardigan baru ittew.


Sopan lagi. Aku anggap ini sopan la. Korang anggap apa aku pedulik hape ken..hehehe! Sebenarnya boleh je kalau tak mo pakai belt. Tapi aku kan suka feeling ramping. jadi aku suka je pakai apa pun mesti nak belt. 

Ok tak. Sebenarnya, ada motif aku pakai belt. Kalau pakai belt, dia akan senak kat perut kan. Jadi kalau makan pun tak boleh masuk banyak. Itu je. Kawal pemakanan dengan belt Rm10. Huhu!


Dia macam kimono tau. Namanya pun kimono cardigan. Jangan risau. Lengan dia separuh tu berjahit. Jadi takde la nampak ketiak ke apa. Hihi!


Ok memang tak tau sangat kenapa posing macam ni, sampai kaki pun nak angkat sebelah. Huhu! Memang bajet sangat. Qery la asik suruh posing, bengang sebenarnya nak tunjuk penumbuk tu kat dia, tapi terbuat-buat comel pulak. Auw! Saja gode Qery, *kelip-kelip mata* korang apa tau. Kahkahkah!!


Kimono dari belakang, kalau tak pakai belt, dia panjang lagi. Tapi sebab aku pakai. Dia tersingkat sikit la. Mu pahe dok?? Huhu!

Disebabkan Tesco ni macam rumah kedua. Aku memang suka hati je nak posing kat mana-mana. 


Muka iolls ngeri ke tidok?? 

Hahaha! Qery la suruh... *cover line sangat*

Kalau tak silap aku, ada tinggal beberapa helai je lagi. Kalau korang nak boleh email

tsugoi12@gmail.com
 harga cardigan kimono ni RM75 termasuk postage.

Kot korang nak tengok saiz dia, boleh tengok kat SINI

Aku tak tau ada lagi ke tak, tapi Kak Filla kata tinggal sikit je masa aku beli tu. Hihi!

10 comments:

Mira Adzlia said...

hamboih...posing kt tesco xthn tu..hihi...

**congrats yer...smm bce kt blog ceera bahawasanya cik telah dilamar...eceh....bakal jd puan la xlme lg..hihi

Shima Mazlan said...

memang comel .. tp aku xberani pakai .. hihihihih

Noura Qifays said...

lawa cardi tu....tpi tpi..nk tnye cne awk pkai shawl ke selendang mcm tu..? comel je...

NinaAz said...

lawa cardie.. kemas sepet pakai shawl.. hihi.. i loikeee

cikji said...

sepet,apesal aku tgk muka ko cekung je,makin kuwusss ke?

Miss Moon said...

sangat comel la sepet pakai cardigan nih ....sweet sangat . Terus jadi awek jepun ...

Hayati Buya said...

tunjuk penumbuk ke tunjuk cincinn ?? phewwittt. haha

syamimihaziqah said...

Bila nak update pasal risik merisik tu? Hehee congrats akak!:)

sharifah rosidah said...

Tak nak tengok cardigan...aunty nak tengok cincin risik.....sila tunjukan sebagai bahan bukti.

hiraz said...

lawa orangnyaaaa :)