Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jan 14, 2013

Marilah syok sendiri, muahahaha!


Sebelum pape, kite mengaku dulu snap gambar ni adalah sebab syok sendiri je. Sementara tunggu Qery sampai. Haha! nasib korang la ye, terpaksa hadapppp jugak muka iolls. Shawl tu Ceera belikan. Dia cakap dia jalan2 putrajaya, nampak shawl belikan aku 2 helai.  Oh best kot. haha! Dia beli 3 helai tau, 1 helai dia punya, warna hijau yang cantik tu dia punya. Sobs. Baru nak pilih hijau tu.. Tapi hijau ni pun cantik. Maklumlah orang cantik pakai apa pun cantik. *matiklah puji diri sendiri, kahkahkah*


Berani mati buat muka duck face. Takpe,saya budak baru belajar. Nanti esok2 kite cuba lagi tau. Mesti jadi punya duck face. Dan tentu2 masa tu semua remaja 15 tahun mencemburui diriku ini.*jeling sikit kat anak buah, haha*
 

Cahaya keimanan yang terseelah, haha! Terima kasih kepada lampu kalimantan.

Sebelum ni ada orang tanya, tak berminyak ke kalau letak vcoa kat muka waktu malam. Ofcoz la minyak. Macam gambar kat bawah.


Senang je, kalau rasa tak selesa nak bawak tidur sampai esok pagi. Masa pakai tu,urut kat seluruh wajah, dalam 15 minit urut lagi. 15 minit selepas itu boleh cuci dengan pencuci muka masing2. Tapi kalau yang nak bawak tidur pun takde salahnya. Lagi best bangun2 rasa muka glow. 

Ok tu je Byeeee!!

5 comments:

AkUFiZA™ said...

Muke cantik bersewi-sewi. I is so jealous. Hiks.

cik nur said...

berseri-seri muka hehehe :)

sharifah rosidah said...

Terima kaseh bagi cara macam mana nak pakai vcoa kat muka, i lap u lah.

Syamimi Hazirah said...

Ada tips nak hilangkan bengkak atau lebam hitam bawah mata?

QasehnyaRania said...

wah bestnya.. ;D
macam menarik je