Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jan 15, 2013

Celcom Xpax : Dapatkan DATA!! =)

Sticky Mode : Entry baru kat bawah =)

Ingat tak video sedih pasal Amy haritu..Tak ingat KLIK SINI,

Haku ni kot cerita drama malas nak tengok, haha! Tapi kalau kat youtube tau aje kan. Sekarang ni Amy tengah frust tau sebab Nick tak reply pun mesej dia. Sedih okey kalau boifren tak reply mesej. Memang la kalau hubungan jarak jauh ni kena paham, tapi yang tak pahaam sekarang, kan dah ada DATA...apa masalahnya lagi hoi?? Huhu! Emosi mak jemah seketika. Nick dah berubah hati dan menyendiri? Amy move on je? Tapi itu cincin siapa?? Tertanya2 rasa nak lempang diri sendiri, haha!


Erk?? Adakah Nick sudah kembali???? Cincin itu?? Sila tengok video itu dan kepochi bersama-sama iolls okey. hihi!


Persaingan sengit antara Joe dengan Nick, sapa laaa yang dapat Amy yang cantik tu. Jadi stay tune sehingga 18 January 2013 #Don’tLoseItAll @xpaxsays”

Pesanan penaja : Sapa belum ada data, cepatla dapatkan supayaaa hubungan lebih manis seperti madu. Hikhik!

No comments: