Sembang kosong

Boring tak korang asik baca jual itu ini. kahkahkah! Bertabahlah ye. Iolls suri rumah. Itu je la pun sumber pendapatan. Kekeke...

Aku tak ingat bila last aku masuk bank. Aku dah berapa lama tak masuk bank ni. Kalau nak keluar duit pun dekat mesin ATM je kan. Tapi haritu masuk bank. Tatut....Suruh Qery teman. Motif?? Aku ada satu perasaan yang sangat tak logik. Kan kena ambik nombor untuk tunggu turn. Bila nak dekat sampai turn aku, mesti hati dah berdebar-debar. Padahal takde apa pun. Kalau pos barang pun sama. Dekat-dekat nombor aku, mula lah gelisah. Itu pasal la aku suruh Qery teman. Supaya dia boleh meresah-resah bersama haku. Muahahaha! Tapi hampaaa...aku je yang cuak. Dia rilek je. Cisss betul


Kakak kat kaunter ni bangus sangat. Aku kan slow. Dia bagitau dari A sampai Z apa nak kena buat. Ada orang kan dia macam malas nak layan kan. Akak ni tak. Dia ajar je, pastu cakap lembut. Good Good. Saya vote akak laaa..hihi!
 

Shawl ni kan. Readers yang hadiahkan. Nama dia Nur Diyanah. Dia tengah study kat India. Jadi dia hadiahkan shawl dari India ni untuk aku. Ada 3 helai okey. Terharu sangat. Baik dan pemurahnyaaaa readers aku ni la. Tenkiu tau awak. Kite sukeeeeee sangat, kain dia lembut dan sejuk. Serius tau sejuk sangat. Qery smampai terkecik-kecik hati sebab aku puji shawl ni sejuk. Harus lah. Haritu dia belikan shawl aku, tapi tak puji sangat kan. Muahahaha!

Okey ini cerita lain.
 
Kerana baju aku dah banyaaaak sangat.Iyela aku dah tak payah pakai baju kemeja. Seluar kerja. Baju kurung. Sweater kerja. Apa lagi? Semua benda yang berkaitan dengan kerja. Labcoat pun dah tak payah pakai. Jadi benda-benda ni buat semak tau. Dah la bilik aku ni memang bersemak. Tambah lagi baju-baju yang aku tak pakai. Menyemak-nyemak sangat lah kan. Jadi aku terus rasa nak bagi je kat sapa-sapa yang memerlukan.

Kite sedekah je la kat sapa-sapa. Baju aku elok lagi. Ada yang baru beli, baru pakai sekali dua. Ada yang tak pernah pakai pun.Ada baju lama-lama yang sexy sikit tu. Pun aku bungkus siap-siap. Kite donate kan saja.


Nasib kotak Felinna banyak gila kat rumah ni. Boleh recycle kan. Huhu!

Ok tu je nak cite.

PROMOSI FELINNA LAST DAY HARINI. CEPAT BELI SEBELUM HARGA KEMBALI KEPADA ASAL =)

Comments

Unknown said…
mmg cantik shawl itewww....huhu
Chekgu Azrine said…
Sis pkai apapun chomel..

P/s : dah dpt fellina tu..hehe
Unknown said…
awak sedekah kt kte la sikit.. =p
Irfa said…
akak nak mintak sedekah baju2 itu pun x sampai hati.yelah,kamu pakai size S akak pulak size XS...hahaha