Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Dec 25, 2012

Krismas ha??

 Ramai jugak kawan aku yang sambut krismas harini.

Kepada Jobiana Albert , kepada Estachia Samuel, Angela, Felicia, dan yang tak berapa rapat pun haku tak ingat nama dah. Haha! Eh my bos Charis..

Selamat beraya. Makan sikit-sikit je. Nanti gemuk susah nak diet. Huhu!


Kita yang tak sambut krismas pun sibuk semangat. Semangat nak cuti sebenarnya. Kekeke!

Harini aku macam biasa, rehat-rehat di rumah. =)

Syok dapat tido. Hoih dah 2 hari tak tido ni. Mata buat hal. Biasaaaaaa diaaa tuuuu...

1 comment:

sharifah rosidah said...

Aunty pun ramai kawan2 yang sambut krismas tapi hari ni malas pulak nak merayau....hari mendung je so jom kita sama sama tidooooo.