Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Dec 27, 2012

Kenapa Nak Libatkan Aaron Aziz??

Amboi tajuk artis sangat. Haha! Aku sekarang dah tak layan Aaron Aziz. Aku jatuh hati dengan Beto. Uih rasa macam nak jumpa Beto lepas tu luahkan perasaan. Mesti Beto menyesal tak jumpa aku 10 tahun yang lepas. Kekekeke!

Walaupun aku dah minat Beto, tapi aku still suka je kat abang Aaron aku tu. Cuma, kalau dalam waktu yang sama, keluar cerita Beto dengan Aaron, contoha la, TV3 Beto, TV1 Aaron. Ofkos tanpa berfikir panjang iolls pilih Beto, kahkahkah! Dia sweet, hitam manis. dan fun!! Itu yang penting. Lelaki fun adalah best tau.

Oh tak kisah la. Yang aku pelik sekarang ni. Kenapa dan mengapa perlu melibatkan Aaron Aziz dalam cerita ni?


Kahkahkah!! Tetiba saya cium dia, dia cerai bini dia. Amboiii... Jelita sangat ke engko cinderella berkaki kecik? Lempang kang sia-sia hidup tu. Wife abang Aaron comel hokeyh..

Kesimpulannya, nasib baik dia tulis Aaron Aziz, kalau dia tulis Beto. Memang aku tak tengok cite Cinderella dah lepas ni. Huhu!

10 comments:

Ssan said...

confuse between prince charming and charming Aaron, haha

AIN said...

kelakar giler..nak pinjam gmbr boleh??amik eh..
tQ..

Zurina Hj.Zainal said...

hahahaha!! mmg kelakar arr

Maryam said...

salam sepet...saya seronok baca blog sepet..fun je..rasa hilang stress baca sepet punya blog...keep up the gud work k.

Udez said...

Lawak gila penulis "surat cinta" nih.serius lawak.dpt mn ni sepet?

Irfa said...

wlpun itu cuma anganan bdk kecik tapi kalau akaklah isteri AA tu harus akak sentap..huhu,susahnya kalau dapat laki ensem..semua org minat hatta bdk kecik pun nak masuk jarum,sib baik ai dan dia sepadan je.huwa huwa huwa

Krisz Hanna said...

sama cam sepet, dah minat dengan Beto pulak sekarang. die rileks je berlakon. bersahaja. terpikat sudah,,,
cinderalla tu memang kelakar la.... hahahaahha

eira eixora said...

tapikan macam ade kesan liquid lah kat nama aaron tu. curious jap.

Juliati Jantan said...

Bdk2 skrg

sharifah rosidah said...

Hahaha macam macam lah budak2 sekarang ni.